Hjælpes ad i julen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2017

Thea14

Når vi hvert andet år holder jul hos mine forældre, skal alle da også bidrage med noget. Fx stod vi sidste år får risalamanden. Samtidig hjælpes vi alle ad med at få huset klar og maden på bordet. Da de bor på en gård skal dyrene også lige have mad osv. Oftest sørger min mand og jeg for den sidste rengøring i huset mens mine forældre får overstået dyrene. Så laver min mor og jeg mad, mens min far og min mand underholder børnene og min søster (som grundet hjerneskade er til størst hjælp hvis hun ikke blander sig) Min onkel får så en lidt større ring at skulle have med og min mormor skal altid medbringe anden, for så er vi sikker på at hun først kommer lige inden vi sætter os til bords

Når vi er hos svigerforældrene står de for alt og vi skal lige vove på at blande os. De vil heller ikke have nogen betaling for det. - Men jeg ville ikke tøve med at hjælpe eller betale hvis de bad om det. Prøver oftest at snige lidt hjælp ind med opvasken, men bliver som regel sendt ind i sofaen ret hurtigt.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

12. december 2017

B&J

Profilbillede for B&J
Mod
minus 73kg :D

Jo hun skal der er ikke anden ind skal.

vi har heller ikke den største økonomi hjemme ved os men min mor og søskende holder slid jul her fordi vi er bedst til at lave mad nogle kommer med flæskestegen nogle kommer med ja en ting de andre kommer med en anden ting det er meget forskelligt men dejligt vi kan enes om det.

jeg har dog to søskende der er senudviklet. Så det kan hurtig komme splid eller en går amok en bliver ked af det osv. Men vi har den regl hvis det sker er der lige en der går en tur på 5-10 minutter eller lige så længe det kræver st køle ned igen 

Anmeld Citér

17. december 2017

heaven

Profilbillede for heaven
godt med en romtoddy og håndbold.....:- )

Vi deles også på den ene eller anden måde.... i år laver vi kød, kartofler og sovs

min far medbringer vin og guf/clementiner til senere på aftenen

min mormor medbringer waldorfsalat og risalamande m tilbehør og en mandelgave 

og alle medbringer gaver til pakkespil til en værdi af 30 kr pr mand, man bestemmer selv antallet af gaver, dog minimum 2

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.