Hvor tidlig kan man teste positivt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tidlig fik du testet positivt?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

262 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. december 2017

Anonym trådstarter

Godaften de damer

Min mand og jeg er i gang med PB 2 

Vi smid præventionen her i december. Det kan måske godt lyde lidt hastende. Men  

ja som overskriften siger. Hvor tidlig kunne i teste positivt?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

12. december 2017

Thilde86

Profilbillede for Thilde86

Jeg testede ultrasvagt positivt 3+4, troede dog kun jeg var 3+2, men blev senere sat to dage frem, så har altså været 3+4 

Anmeld Citér

12. december 2017

Anonym trådstarter

Thilde86 skriver:

Jeg testede ultrasvagt positivt 3+4, troede dog kun jeg var 3+2, men blev senere sat to dage frem, så har altså været 3+4 

Nårh okay, nej det er ikke nemt. 

I de her nogle måneder har min mens var lidt svingene. Først var den på 30 dage også 27, og 28 og 29 den er lidt forvirrende.  Så hvis man skal gå efter hvad jeg har læst om at man få æggeløsning 14 dage før mens, så i følge min mens. Så kan æggeløsning være den 10-11-12-13 .alt efter hvor lang min cyklus er denne her gang. Som jeg self ikke kan vide når den svinger så meget fra månede til månede.

Anmeld Citér

12. december 2017

mommy1991

Profilbillede for mommy1991
Mor til Leander på 4,5 år og Luna fra jan. '18
Anonym skriver:

Godaften de damer

Min mand og jeg er i gang med PB 2 

Vi smid præventionen her i december. Det kan måske godt lyde lidt hastende. Men  

ja som overskriften siger. Hvor tidlig kunne i teste positivt?

Jeg testede positivt 3+5 på en af de der ekstra-følsomme tests. Kunne teste positivt på en alm. test 4+0  

Held og lykke med det  

Anmeld Citér

12. december 2017

Anonym trådstarter

mommy1991 skriver:

Jeg testede positivt 3+5 på en af de der ekstra-følsomme tests. Kunne teste positivt på en alm. test 4+0  

Held og lykke med det  

Jeg har læst herinde, at nogle har erfaring med de der følsomme graviditetstest ikke rigtig virker.

Anmeld Citér

12. december 2017

Thilde86

Anonym skriver:

Jeg har læst herinde, at nogle har erfaring med de der følsomme graviditetstest ikke rigtig virker.

Det var sådan en jeg testede positiv på første dag. Dagen efter tog jeg så både sådan en og en almindelig, og begge var positive, men det var mest tydeligt at den var positiv på den ekstra følsomme test. Da jeg kom lidt længere hen var de så begge lige positive. Men for mig var der i hvert fald en forskel. Og jeg er altså 29+4 i dag med en babydreng i maven 

Anmeld Citér

12. december 2017

Anonym trådstarter

Det var sådan en jeg testede positiv på første dag. Dagen efter tog jeg så både sådan en og en almindelig, og begge var positive, men det var mest tydeligt at den var positiv på den ekstra følsomme test. Da jeg kom lidt længere hen var de så begge lige positive. Men for mig var der i hvert fald en forskel. Og jeg er altså 29+4 i dag med en babydreng i maven 

Nårh okay super. må man spørger hvor lang din cyklus er?

Anmeld Citér

12. december 2017

Thilde86

Anonym skriver:

Nårh okay super. må man spørger hvor lang din cyklus er?

Ja, jeg har en kort cyklus på 23 dage....

Anmeld Citér

12. december 2017

Anonym trådstarter

Thilde86 skriver:

Ja, jeg har en kort cyklus på 23 dage....

Ja den er kort

tusind tak for dine svar

Anmeld Citér

12. december 2017

frkchili

Profilbillede for frkchili

Jeg testede positiv 3+3 på en almindelig test, men selvom stregen var svag, var den alligevel så tydelig at jeg faktisk tror jeg kunne have testet positiv allerede dagen før, altså 3+2 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.