Vinterstøvler - 1 par eller 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
10 svar
2 synes godt om
11. december 2017

Vivienne

hej alle

min dreng har et par vinterstøvler i børnehaven som vi ikke tager med hjem. Jeg overvejer at købe endnu et par som han skal have stående herhjemme men min mand mener det er spild af penge og at vi bare kan tage dem han har i børnehaven med hjem og bruge dem begge steder. Han mener det er spild af penge fordi hans fødder vokser hurtigt  

Hvordan har I gjort?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

11. december 2017

MorTil3+

Profilbillede for MorTil3+
Vivienne skriver:

hej alle

min dreng har et par vinterstøvler i børnehaven som vi ikke tager med hjem. Jeg overvejer at købe endnu et par som han skal have stående herhjemme men min mand mener det er spild af penge og at vi bare kan tage dem han har i børnehaven med hjem og bruge dem begge steder. Han mener det er spild af penge fordi hans fødder vokser hurtigt  

Hvordan har I gjort?

Mine unger har deres vinterstøvler på hjem. Så vi har kun 1 par.

Anmeld Citér

11. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvorfor tager i dem ikke med hjem? Mine unger går i vinterstøvler hele tiden pt, med mindre vi bare lige skal ind og handle. Så støvlerne har de på frem og tilbage fra inst og skole hver dag. 

Anmeld Citér

11. december 2017

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Hvad har han så på fødderne når han går hjem ?

jeg ville ikke gide at slæbe ekstra sko med for ikke at tage vinterstøvlerne med hjem 

min dreng går pt udelukkende i sine, kan ikke se noget behov for to par

Anmeld Citér

11. december 2017

Vivienne

I får lige et samlet svar. Fordi han har andre sko som han brugte indtil nu. Og igår kom sneen og dem kan han ikke bruge. 

Men ok. Det kan jeg se. Vi tager bare støvlerne med og bruger dem. 

Tak for jeres input 

Anmeld Citér

11. december 2017

Junipige15

Profilbillede for Junipige15

Min datter har 1 par vinterstøvler. Vi har aldrig haft brug for 2 par vinterstøvler, hvad har dit barn til og fra inst? Vi har et par termo gummistøvler med foer hun har på hvis vi skal handle eller lige ud kort. Ellers altid vinterstøvler på denne årstid

Anmeld Citér

11. december 2017

Smølfine123

Profilbillede for Smølfine123

Alt for dyrt og ligegyldigt med to par

Anmeld Citér

11. december 2017

Bebsen

Profilbillede for Bebsen

Vi har vinterstøvler og thermo-gummistøvler med foer - men det er fordi det er rart at have noget at skifte med når man har gjort det ene par helt våde 

Anmeld Citér

11. december 2017

Morigenigen

Vivienne skriver:

hej alle

Hvordan har I gjort?

Jeg har haft købt et par vinterstøvler, som de har haft på hele vinteren hjemme og i børnehaven - og så et par forede termostøvler til børnehaven til de dage, hvor der er regn, slud og mudder.

Anmeld Citér

11. december 2017

Tip!

Profilbillede for Tip!
Kærlighed og kaos ??

Min søn har et par Hummel vinterstøvler og et par termo støvler.. der skal bare være nogle at skifte mellem, når man er Sfo dreng der elsker at lege ude.. 

Der findes intet bedre end min familie 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+