Nu nærmer Aya sig jo 14 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
19 svar
8 synes godt om
10. december 2017

grinny

Profilbillede for grinny
Mor til en engel og en smuk prinsesse

Og selvom vi er über tilfreds med hende så er vi stadig enige om at Aya en dag skal være storesøster 

Vi snakker om at komme igang inden for de første 6 måneder i det kommende år - det største problem er pengene og please; dont judge! 

Vi overvejer at låne dem af banken for vi har simpelthen ikke pengene til det og ja, så kan argumentere for om vi så burde lade være, men skal der være en pris på et barn? Vi har INGEN lån, dette ville være det eneste!

Egentlig søger jeg ikke meninger, men mere om der er andre der har lånt til det? 

Og så kan i lige se min julenissepige 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

10. december 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Jeg forstår godt jeres ønske.

Og hvis jeres økonomi ellers er sund synes jeg ikke det er uansvarligt 

Men i de næste 6 mdr kunne i jo ligge det til side som i skal afdrage med pr måned på et banklån.

Så skal i låne mindre og rigtig mange banker kan godt lide man viser man har tænkt over det med at lån skal betales tilbage .

Skøn pige i har 

Anmeld Citér

10. december 2017

grinny

Profilbillede for grinny
Mor til en engel og en smuk prinsesse
Carina:-) skriver:

Jeg forstår godt jeres ønske.

Og hvis jeres økonomi ellers er sund synes jeg ikke det er uansvarligt 

Men i de næste 6 mdr kunne i jo ligge det til side som i skal afdrage med pr måned på et banklån.

Så skal i låne mindre og rigtig mange banker kan godt lide man viser man har tænkt over det med at lån skal betales tilbage .

Skøn pige i har 

Det gør vi allerede 

Vi kommer ikke til at skulle låne hele beløbet, men vi skal låne mere end hvad vi kan nå at spare op 

Vores økonomi er sund, så fin at børnepengene går på opsparingen når Aya har hvad hun skal bruge, det er jo alligevel opsparing til et barn 

Og tak 

Anmeld Citér

11. december 2017

Thilde86

Profilbillede for Thilde86

Nu spørger jeg bare lige. Hvilken form for behandling var I i for at få hende sidst? For man kan jo også få hjælp til 2. fælles barn, hvis det “bare” er inseminering der skal til. Altså gratis udover evt medicin. Men ved jo selvfølgelig ikke om det er den behandlingsform I har fået hende ved hjælp af?

Har ikke selv erfaring med det ellers, men synes da ikke der er noget i vejen for at låne til det. Det er jo ikke værre end folk der låner til en bil, som de heller ikke har råd til her og nu, men som de så i stedet betaler af på hver måned.

Anmeld Citér

11. december 2017

Baby2017

Profilbillede for Baby2017
Nu mor til en lille prinsesse
grinny skriver:

Og selvom vi er über tilfreds med hende så er vi stadig enige om at Aya en dag skal være storesøster 

Vi snakker om at komme igang inden for de første 6 måneder i det kommende år - det største problem er pengene og please; dont judge! 

Vi overvejer at låne dem af banken for vi har simpelthen ikke pengene til det og ja, så kan argumentere for om vi så burde lade være, men skal der være en pris på et barn? Vi har INGEN lån, dette ville være det eneste!

Egentlig søger jeg ikke meninger, men mere om der er andre der har lånt til det? 

Hvis det er det rigtige for jer at gøre, så skal folk bare blande sig udenom

Jeg kan godt forstå jer også selvom det kommer til at koste

Anmeld Citér

11. december 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

De fleste børnefamilier har vel gæld på huskøb, bil etc. Når I ikke skylder en krone væk, kan jeg på ingen måde se det odiøse i at låne til behandling. Jeg aner intet om priser for behandling, men det er vel ikke engang en herregård, vi taler om? 

Anmeld Citér

11. december 2017

AnoMom

grinny skriver:

Kan ikke se den store forskel på om man låner penge til et hus eller penge til fertalitetsbehandling. Eneste forskel jeg kan se er at det ene er en midlertidig økonomisk investering og det andet en livslang kærlighedsinvestering.  

Og skøn er hun jo stadig  

Anmeld Citér

11. december 2017

Smølfine123

Profilbillede for Smølfine123
Mor og meget mere skriver:

De fleste børnefamilier har vel gæld på huskøb, bil etc. Når I ikke skylder en krone væk, kan jeg på ingen måde se det odiøse i at låne til behandling. Jeg aner intet om priser for behandling, men det er vel ikke engang en herregård, vi taler om? 

Kommer an på mængden af behandlinger og type af behandling. 

Vore sidste søn kostede et sted mellem 90-110.000 kr... det er da en slat

Anmeld Citér

11. december 2017

Smølfine123

Profilbillede for Smølfine123

Mange klinikker har gode økonomiske muligheder mht lån i forbindelse med behandling

Anmeld Citér

11. december 2017

Rosa-Sofia

Hvis i ellers er økonomisk ansvarlige og holder jer for øje, at det i låner skal betales tilbage, kan jeg virkelig ikke se problemet i det. 

Om jeg selv kunne finde på at låne penge til et barn? Så skulle det være fordi, at jeg var over den alder, hvor det kan lade sig gøre naturligt, men så kunne jeg sikkert godt, hvis det var lige så vigtigt for mig, som det lyder som om det er for dig og din mand  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+