Harchimal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
5 svar
1 synes godt om
10. december 2017

Sujan

Profilbillede for Sujan
hvor er det fantastisk at blive mor.

Min datter er 5 år og ønsker sig en Hatchimal i julegave. Da resten af familien mest giver praktiske ting, som dyne, oplevelser, skoletaske o.s.v overvejer at give hende en hatchimal. 

Men er de noget værd??? Gider de egentlig lege med den eller bliver den hurtigt kedelig?

Lilypie - (9EOn)

Ticker id: sEb3 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

10. december 2017

Mortilah

Profilbillede for Mortilah

Min bonus på 7 fik en i oktober. Den var længe ønsket og hun blev vildt glad, interessen for den forsvandt dog hurtigt igen.. sådan plejer det at gå med modefænomener hos os. Derimod er playmobil og barbie altid i brug. Men jeg synes ikke rigtig at jeg aldrig vil opfylde ønsker bare fordi jeg ved det ikke holder så længe..

Anmeld Citér

10. december 2017

Sujan

Profilbillede for Sujan
hvor er det fantastisk at blive mor.
Mortilah skriver:

Min bonus på 7 fik en i oktober. Den var længe ønsket og hun blev vildt glad, interessen for den forsvandt dog hurtigt igen.. sådan plejer det at gå med modefænomener hos os. Derimod er playmobil og barbie altid i brug. Men jeg synes ikke rigtig at jeg aldrig vil opfylde ønsker bare fordi jeg ved det ikke holder så længe..

Tak for svar. Vi har også playmobil og arvet en masse Barbie og LEGO som altid er et hit og det der bliver leget mest med. Hun er dog også rigtig glad for bamser, så derfor tænkte jeg hatchimal kunne være god. Synes også bare det er synd at give så mange penge hvis det ikke rigtig lever op til forventningerne. Men ja man kan selvfølgelig ikke forvente at det er et hit længe.

Lilypie - (9EOn)

Ticker id: sEb3 

Anmeld Citér

11. december 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Alberte på 5 år, fik spillet i tideligt julegave i lørdags og blev vildt glad. Vi har ik haft til at spille det endnu, men det ser sjovt ud!

Thea på 9 fik nogle stykker i fødselsgave i sep, og dem leger de begge med periodisk.

Og ellers er Alberte på 5 år, helt vild med my litel pony, som man ka få i små størrelser, med meget forskelligt tilbehør osv. Dem har hun med over alt, når vi er på tur/ferie. Vh Stine 

Anmeld Citér

11. december 2017

Thea14

Profilbillede for Thea14

De er sjove at klække, men derefter ryger interessen vist ofte. - Det er i hvert fald sket for dem jeg kender der har fået en.

Vi køber de små til vores datter af og til. De koster ikke en formue og er mere en samle ting. Syntes hun får mere ud af dem end hun ville få af den store originale. 

Den store står dog stadig på ønskelisten her til jul, men vi giver den ikke. Om andre gør ved jeg ikke.

Anmeld Citér

11. december 2017

Rockertand

Profilbillede for Rockertand
Sujan skriver:

Min datter er 5 år og ønsker sig en Hatchimal i julegave. Da resten af familien mest giver praktiske ting, som dyne, oplevelser, skoletaske o.s.v overvejer at give hende en hatchimal. 

Men er de noget værd??? Gider de egentlig lege med den eller bliver den hurtigt kedelig?

Det var sjovt, indtil den var klækket, nu står den bare på hylden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.