øv min farmor er død

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

Siber

Hej Tøser,

ja jeg fik en kedelig opringning af min far i går aftes. Min farmor er desværre død. Hun var 94 år og en frisk gammel dame, som desværre faldt om. Det var min tante der fandt hende på gulvet.

Jeg er virkelig ked af det, jeg græder hele tiden. Hun er den første nærmeste jeg kender der er død, så det er lidt hårdt, især også fordi jeg sidder her i Norge, og synes det hele er så langt væk! Nu må vi se hvornår vi skal til Bornholm.

sikke mange tanker jeg også får. Det var dejligt at vi lige fik besøgt hende i uge 40 da vi var på efterårsferie, også Alma og Johanna. Nu har jeg desværre ikke flere bedsteforældre, det er også lidt underligt. og øv jeg ville gerne have haft hende lidt længere.

Knus fra Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Lise

Hej Rikke,

Det gør mig ondt!

Selvom det er trist lige nu, så er der jo også noget positivt i historien. Hun var en frisk dame på 94 - så hun har levet et langt liv, og er sikkert død uden smerter. Det må da være den bedste måde at komme herfra på...

Du får et knus med herfra

Anmeld

12. oktober 2009

Kaufie

Det er aldrig rart når de kære falder fra - men trøst dig med at I netop havde besøgt hende, så I har så friskt et minde at tage med videre.

Men kan godt forstå du føler dig laaangt væk fra familien lige nu.

Også en fra mig.

Anmeld

12. oktober 2009

Muffinmus

Uha ja, det er også abre rigtig trist når man får sådan en besked.

Men hold da op hun fik et langt liv og det må siges at være ret godt gået synes jeg

Uha, er sikker på hun ikke mærkede noget som helst.

Min morbror Bent faldt også bare om, blev først fundet 3 dage efter, og der fik vi af vide han intet havde mærket. At han bare var rest sig fra sin stol og gået ud til køkkenet og faldt om på vejen. Blev glad da jeg hørte det. Han var desværre kun 61....

Hun var da også en gammel farmor var hun ikke???

Håber du kommer oven på igen snart, selv om det jo følger en.

Anmeld

12. oktober 2009

Tynen

Kæreste Rikke!

Det er jeg utrolig ked af at høre.
Hvor må det være hårdt - Også fordi du netop sidder så langt væk og måske bare har brug for at være "hjemme"?!

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal skrive!
Vil bare sende dig min dybeste medfølelse.

Tanker herfra -

Trine

Anmeld

12. oktober 2009

Nadi

Åhh nej Siber, må jeg kondolere!

Der er ikke rigtig nogle ord som kan trøste, men du skal ihvertfald have et stort kram og vide at jeg tænker på dig.

Anmeld

12. oktober 2009

Tikki

øv øv - det er jeg ked af at høre. Det er absolut det mest sorgfulde at miste folk, man har kære. Jeg kender til det med tankerne også - jeg har heller ikke flere tilbage af bedsteforældre og mine børn nåede aldrig at møde deres morfar heller.....men vi må glæde os over alle de minder, der er om de gode folk, for dem kan ingen tage fra os. Kæmpe kram til dig

Anmeld

12. oktober 2009

Marco2

Det er altid sørgeligt når et menneske man holder af går væk. Men man må sige at hun har haft et lang og godt liv. Og mon ikke hun overhovedet ikke har mærket det da hun faldt om? Det er da bedre end at ligge og mærke kræfterne sive ud af én til der ikke er flere...

Ag

Anmeld

12. oktober 2009

Louise mortil4

det gør mig ondt. jeg kondolerer.

Anmeld

12. oktober 2009

Susan1978

Hej Rikke,

også mine dybeste tanker til dig og din familie. Men som flere skriver, så er det vigtigt at huske at hun fik et super langt liv.

fra mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.