Svoger ønsker julegaver til ufødt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2017

AnoMom

KatMiro79 skriver:

Ja min svoger (min mands lillebror) og hans kæreste igennem næsten 6 år venter deres første barn, en pige. Terminsdatoen er 8.-9. januar. Til jul har de skrevet juleønsker hvor de har individuelle ønsker, fælles ønsker og så en kategori som hedder babyting.

Min mand har nu bestilt en gave til hver af dem. Spørgsmålet er skal vi også købe én af deres babyting ønsker eller give dem bare en barselsgave efter barnet er født som de gør i min svigerfamilie? Synes måske det er lidt meget de får hvis de får både noget til jul plus når barnet bliver født nogle få uger efter. Jeg ved mine svigerforældre har købt én af deres babyting ønsker, en voksipose mini. Hvad ville I gør?

Ville nok bare købe et lille stykke tøj i julegave til baby. Baby kan jo sagtens være født inden jul også ville jeg være øv hvis jeg ikk havde noget til den. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

6. december 2017

TLO

Profilbillede for TLO

Måske det er deres måde at få kommunikeret ud, hvad de godt kunne tænke sig i barselsgave, for der laver man jo ikke en ønskeseddel :-)

I kan jo så købe en gave fra listen som barselsgave, så er I også dækket ind, hvis baby kommer før jul.

mht at give en gave til baby til jul, nu du skriver I ikke ønsker at være de eneste som ikke giver, så giv evt en lille ting

Anmeld Citér

6. december 2017

Morigenigen

Profilbillede for Morigenigen
KatMiro79 skriver:

Ja min svoger (min mands lillebror) og hans kæreste igennem næsten 6 år venter deres første barn, en pige. Terminsdatoen er 8.-9. januar. Til jul har de skrevet juleønsker hvor de har individuelle ønsker, fælles ønsker og så en kategori som hedder babyting.

Min mand har nu bestilt en gave til hver af dem. Spørgsmålet er skal vi også købe én af deres babyting ønsker eller give dem bare en barselsgave efter barnet er født som de gør i min svigerfamilie? Synes måske det er lidt meget de får hvis de får både noget til jul plus når barnet bliver født nogle få uger efter. Jeg ved mine svigerforældre har købt én af deres babyting ønsker, en voksipose mini. Hvad ville I gør?

Min bror har også skrevet deres ufødte barn (termin i april!!!) på dette års ønskeliste. “Lillebror” ønsker sig en lang række ting, selvom der er 4 måneder til terminen.

Jeg har valgt at ignorere det. Vi har ikke skrevet vores baby på med ønsker på ønskesedlen. Og jeg har termin om en måned.

Hvis det havde været babyting, de havde ønsket sig som fællesgave på linje med nye gryder og en mikrobølgeovn, havde det været noget andet. Men som et ekstra punkt på ønskelisten... Nej.

De får naturligvis en barselsgave efter fødslen og en gave til dåben. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+