Stoppe på videregående udd, hvad med SU?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Ena skriver:

Hvilke bedre alternativer er det, trådstarter har?

Et job, som ts selv skriver et sted.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

5. december 2017

Ena

Profilbillede for Ena
Hck skriver:

Et job, som ts selv skriver et sted.

Det er et alternativ. Et er ikke mange. 

Anmeld Citér

5. december 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Ena skriver:

Det er et alternativ. Et er ikke mange. 

Men det er dét, hun skriver, hun gerne vil. 

Anmeld Citér

5. december 2017

Ena

Profilbillede for Ena
Mor og meget mere skriver:

Men det er dét, hun skriver, hun gerne vil. 

Der var en der skrev, at der var mange bedre alternativer. Jeg kan ikke komme i tanke om, hvilke der er, udover et job. Derfor spurgte jeg, hvad det er for nogle alternativer - i flertal

Anmeld Citér

5. december 2017

Thilde86

Profilbillede for Thilde86
Anonym skriver:

Nu var det ikke det jeg mente. Tager udd for at kunne få et godt betalt job efterfølgende, fordi jeg er blevet revset med at uddannelse er vigtigst derfor meget fokus på økonomi, men uddannelsen dræner mig og det er det min vejleder er meget bekymret for.

Lige nu står jeg bare i et hul hvor jeg ikke har noget sikkerhedsnet hvis jeg stopper. Kan ikke få noget for det jeg ville kunne få ville blive fratrukket min mands a-kasse og så stod vi bare endnu værre. Jeg vil langt hellere være selvforsørgende hvis jeg stopper. Spørgsmålet er bare hvis jeg stopper hvor meget skal jeg kæmpe forsat for et måske uundgåeligt slut resultat, for jeg har bare ikke råd til at betale tilbage hvis jeg stopper.

Har ingen intentioner om at nasse på systemet som jeg oplever lidt en snert af hentydning til. Håber ikke det var meningen med din kommentar.

Jeg tænkte det nu ikke som at du nassede på systemet, mente bare at du jo kommer til ar betale mere tilbage, hvis skat skal trække det, fordi de så lægger renter oveni. Og det kunne jeg ikke forestille mig du havde interesse i.

Hvad med at finde et job i stedet for? Indtil du evt kan finde ud af hvilken uddannelse der kunne være den rigtige for dig?

Hvis din vejleder er bekymret for om du går ned på det, så lyder det ikke som om det er optimalt for dig med den pågældende uddannelse.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.