Sagen er den at jeg har kæmpet meget hårdt med min uddannelse startede i feb 2014 og har haft sygemelding pga både depression og angst til følge bare fordi jeg jo skal have en uddannelse, også selvom det ikke har været drømme uddannelsen - for den ved jeg ikke hvad er.
Nu er jeg så kommet i praktik og eftersom det er min sidste praktik. Har et år tilbage til feb. Skulle det meste jo gerne sidde i skabet og jeg skulle kunne skille min terapeutiske rolle fra den private, hvilket har været en kæmpe udfordring i og med at linjerne er mere udvandet i denne praktik. Har nemmere kunne være i det når der var en klar linje imellem borger og jeg.
I bund og grund er min vejleder i praktikken blevet meget bekymret for mig både ud fra hvad de ser, er meget introvert og i forhold til det jeg selv har fortalt jeg er udfordret meget på.
Og på grund af hvordan hun kan se jeg reagere psykisk efterfølgende har hun nu bedt mig kraftigt overveje om det er denne vej jeg vil.. Og bliver meget i tvivl om hvordan og hvorledes, om jeg faktisk vil det her eller om det primært er fordi jeg bare skal være sikker på jeg har en indkomst.. Har i dag været rundt ved de forskellige indstandser og fordi jeg er gift men ikke har eget barn så kan jeg nærmest ikke få noget plus det jeg ville få ville så blive fratrukket min mands a-kasse.
Så er meget i tvivl hvordan med den SU jeg fik i sidste uge hvis jeg vælger at stoppe.. skal den betales tilbage eller hvordan? Vi står i forvejen rigtig skidt hvis jeg ingen indkomst har.. Men endnu værre hvis jeg skal betale både en hel SU og tilhørende lån tilbage..
Har tudet det meste af natten og dagen i går fordi jeg slet ikke ved hvad jeg skal gøre af mig selv.. SU kontoret var lukket i dag så der var ikke meget hjælp at hente 
Er der nogen der kender reglerne derude?
Anmeld
Citér