Skal scannes idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2009

Betina88

Jeg krydser for dig og håber det bedste for dig og bebsen ,,  Det ska' nok gå alt sammen ,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Ansemusen

Jeres krydsede fingre virkede tilsyneladende  Vores lille spire så helt normal ud! Lå og vinkede til sin Mor og Far  Åhh altså, er bare SÅ lettet og virkelig virkelig glad!! Farmand fik tårer i øjnene og jeg var ved at tude. Det gik meget stærkt så nåede desværre ikke at svælge i det, men vi fik de fineste små billeder af vores lille pus! Skærmbilledet var dog meget tydeligere, vi kunne se hjertet slå og næsten se de små fingre

Åhh altså hvor er det en dejlig følelse at se sit barn på den måde for første gang!! Elsker det allerede
Nu er der kun 2 uger til NF hvor vi også forhåbentlig får at vide at alt er som det skal være!
Blev i øvrigt rykket én dag frem, så jeg allerede imorgen skifter til 10+0!

KÆÆÆÆÆMPE knus fra en meget meget glad og lettet mor der bare ikke kan få armene ned

Seee de små arme og ben og det stooore hoved - det var som om den kiggede ud på sin mor, vinkede og sagde 'Du skal ikke være bange!'

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Dejligt Det lyder rigtig skønt...

Så håber vi alt er som det skal være til nf.

Anmeld

12. oktober 2009

Ansemusen

Zafir skriver:

Dejligt Det lyder rigtig skønt...

Så håber vi alt er som det skal være til nf.

Ja! Gad vide om det er nakkefolden der nederst på hovedet. Synes den ser stor ud, hihi. Men aner ikke hvordan den skal være eller om det overhovedet ER den!

Anmeld

12. oktober 2009

Moderator

jaah, hvor godt

og tillykke med oplevelsen - det er nemlig bare helt fantastisk

Anmeld

12. oktober 2009

RumlesMor

Er glad for at alt gik godt - og nu har du et fint lille billede og kigge på når ventetiden til NF bliver for lang.

Anmeld

12. oktober 2009

Moderator

Tillykke - ihh var det ikke abre fantastisk??? Vi havde bare den vildeste oplevelse og man har det bare supergodt bagefter - det er SÅ stort  når man lige får sundet sig   Og den havde det jo helt fint - der kan du selv se!!!

Stort knus til dig fra mig!!

Rosa - som selv skal scannes igen på fredag allerede

Anmeld

12. oktober 2009

Moderator

Ansemusen skriver:

Ja! Gad vide om det er nakkefolden der nederst på hovedet. Synes den ser stor ud, hihi. Men aner ikke hvordan den skal være eller om det overhovedet ER den!

Altså det er den der sidder fra baghovedet og på nakken, sådan en udposning. Den skal helst være under 2 mm, på det tidspunkt de måler den.

Anmeld

12. oktober 2009

Ansemusen

Er det så 2 mm på skærmen eller i forhold til barnets reelle størrelse? ALtså 2 mm ud af de ca. 5,5 cm barnet er ved NF?

Kom i tanke om, at det vist slet ikke er nakken man kan se, barnet vendte nemlig hovedet ud mod os, så det må være ansigtet. Forklarer også at der ikke stikker en lille næse op. Den havde man nok kune ane hvis baby havde ligget i profil.

Anmeld

13. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Det var jo bare en super dejlig nyhed at få. Blev bare så glad og den lille unge er sgu da super yndig.

Tror ikke du skal tænke så meget over nakkefolden osv osv.

På et af mine scanningsbilleder er Loke i besiddelse af et næb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.