Åhh min søde dejlige læge altså! Hun har givet mig en henvisning til en scanning
Hun mente ikke jeg havde noget at være bekymret for, men gav mig den fordi hun godt kunne høre jeg var nervøs. Jeg lovede hende tilgengæld, at når jeg havde fået scanningen, ville jeg læne mig opad den og slappe af. Det håber jeg jeg kan holde!
Jeg har fået en tid hos en gynækolog kl. 12, så der er ikke så længe til! Men det er godt nok utroligt så mange sure mennesker der er i den branche. Snakkede med en virkelig næsvis og nedladende sekretær tidligere og besluttede, at der gad jeg altså ikke komme hen selvom hun havde en tid. Hun var rigtig ubehagelig. Kunne heldigvis få tid et andet sted også hos en der lød lidt mere normal. Håber så bare at selve gynækologen er sød og forstående! Er simpelthen så bange for at komme ind til en, ligesom hende der foretog terminsscanningen! Håber bare det bliver en god oplevelse hvor hun forklarer hvad der er hvad osv. så vi kan følge lidt med og at spiren har det godt derinde selvfølgelig, DET er det allervigtigste!
Kryds sammen med mig, så er I søde 
Knus
Anmeld