Skal scannes idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.593 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

Ansemusen

Åhh min søde dejlige læge altså! Hun har givet mig en henvisning til en scanning  Hun mente ikke jeg havde noget at være bekymret for, men gav mig den fordi hun godt kunne høre jeg var nervøs. Jeg lovede hende tilgengæld, at når jeg havde fået scanningen, ville jeg læne mig opad den og slappe af. Det håber jeg jeg kan holde!

Jeg har fået en tid hos en gynækolog kl. 12, så der er ikke så længe til! Men det er godt nok utroligt så mange sure mennesker der er i den branche. Snakkede med en virkelig næsvis og nedladende sekretær tidligere og besluttede, at der gad jeg altså ikke komme hen selvom hun havde en tid. Hun var rigtig ubehagelig. Kunne heldigvis få tid et andet sted også hos en der lød lidt mere normal. Håber så bare at selve gynækologen er sød og forstående! Er simpelthen så bange for at komme ind til en, ligesom hende der foretog terminsscanningen! Håber bare det bliver en god oplevelse hvor hun forklarer hvad der er hvad osv. så vi kan følge lidt med og at spiren har det godt derinde selvfølgelig, DET er det allervigtigste!

Kryds sammen med mig, så er I søde

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

RumlesMor

Dejligt når lægerne gør noget for at beroligere en...

Hvad er du bekrymret for?

Anmeld

12. oktober 2009

Ansemusen

For at få en dårlig oplvevelse omkring det og ikke mindst af noget er galt med barnet. Min størtste frygt er at hjertet kke slår mere  Forhåbentlig bliver min frygt gjort til skamme!

Anmeld

12. oktober 2009

RumlesMor

Hvorfor er du bange for at hjerter ikke slår mere? Hvordan er de tanker startet...og hvor langt er du egentlig henne?

Kan godt forstå du gerne vil have din scanning til at være en positiv oplevelse, det er jo stort at se sin lille spire i maven - men føler du ikke du får de informationer du har brug for, så må du forklare dem dine bekrymringer og at det er derfor du kommer. De fleste har stor forståelse for at vi gravide er lidt nervøse (især hvis det er første gang man er gravid).

Anmeld

12. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg krydser lige for at alt ser fint ud og at det bliver en rigtig god scanning - og selvfølgelig gør det, det!

Knus Caroline

Anmeld

12. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Krydser for at alt er som det skal være!!!

Anmeld

12. oktober 2009

Ansemusen

Hvorfor er du bange for at hjerter ikke slår mere? Hvordan er de tanker startet...og hvor langt er du egentlig henne?

Kan godt forstå du gerne vil have din scanning til at være en positiv oplevelse, det er jo stort at se sin lille spire i maven - men føler du ikke du får de informationer du har brug for, så må du forklare dem dine bekrymringer og at det er derfor du kommer. De fleste har stor forståelse for at vi gravide er lidt nervøse (især hvis det er første gang man er gravid).

Bare fordi jeg er typisk graviditetspylret tror jeg! Har ikke andet at ha det i en den lille bitte blodplet og brændende fornemmelse i underlivet og en lidt  jagende smerte når jeg sætter mig ned. Så ja, ved godt jeg sikkert bare er overpylret. Men hellere én gang for meget til lægen end engang for lidt. Tror da også de samtidig tjekker mig for evt. blærebetændelse eller andet hvis de har mistanke om at smerterne er pga. det. Og så er det jo også godt at finde ud af så jeg i så fald kan blive behandlet!

Er i øvrigt 9+5 uger henne.

Tak for de krydsede fingre

Anmeld

12. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Både Loke og jeg krydser alt det vi kan herhjemme.

Anmeld

12. oktober 2009

Ansemusen

RGN skriver:

Både Loke og jeg krydser alt det vi kan herhjemme.

Tak sødeste! Skal nok skrive til dig så hurtigt jeg kan efter, hvordan det er gået!

Anmeld

12. oktober 2009

RumlesMor

Bare fordi jeg er typisk graviditetspylret tror jeg! Har ikke andet at ha det i en den lille bitte blodplet og brændende fornemmelse i underlivet og en lidt  jagende smerte når jeg sætter mig ned. Så ja, ved godt jeg sikkert bare er overpylret. Men hellere én gang for meget til lægen end engang for lidt. Tror da også de samtidig tjekker mig for evt. blærebetændelse eller andet hvis de har mistanke om at smerterne er pga. det. Og så er det jo også godt at finde ud af så jeg i så fald kan blive behandlet!

Er i øvrigt 9+5 uger henne.

Tak for de krydsede fingre

Aah...der kom det, den brændende fornemmelse og jagende smerte! Havde jeg de symptomer ville jeg helt klart også søge læge. Og det synes jeg egentlig er sund fornuft frem for alm. graviditets-kuller. Krydser bestemt også fingre for at der ingenting er, og at de er søde ved dig.

Lad os høre hvordan det gik.

Knus RumlesMor, som også mener det er bedre at spørge end at bekrymre sig alene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.