Kan er juletræ holde sig indenfor i 1 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan træet holde inde?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

299 visninger
7 svar
1 synes godt om
25. november 2017

Louise6551

Profilbillede for Louise6551
Låve being a mami :') !

Vi vil gerne købe imorgen, men kan træet holde hvis det bliver vandet en gang i ugen ? 

Gode råd i forhold til alt med juletræ?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

25. november 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg er bestemt ikke ekspert på området, men jeg ville vente. Det skal vel helst tage sig aller pænest ud i juledagene og der er godt nok længe til. 

Hvis I oven i købet planlægger at bruge levende lys på det, så vent!

Anmeld Citér

25. november 2017

Thilde86

Profilbillede for Thilde86

Nej absolut ikke. Det vil ikke være pænt juleaften så, og derudover er det også en brand, der venter på at ske, hvis du skal have levende lys på juleaften. Og alle nålene vil drysse af, når du pynter træet.

Vent med at købe det til tidligst 4 dage før juleaften, og tag det så først ind den 23. (altså hav det udenfor indtil den 23.), så har du et pænt juletræ juleaften 

Anmeld Citér

25. november 2017

LilleAsMor

Profilbillede for LilleAsMor

Jeg ville vente med at tage det ind. Der er et godt råd, hvis du vælger at tage det ind alligevel: man kan putte en knust Panodil i vandet. Så holder træet sig pænt længere. 

Anmeld Citér

25. november 2017

Lunae

Profilbillede for Lunae
elsker sin skønne familie :o)
Louise6551 skriver:

Vi vil gerne købe imorgen, men kan træet holde hvis det bliver vandet en gang i ugen ? 

Gode råd i forhold til alt med juletræ?

Vi fælder altid træet den sidste weekend i november og har det stående til mellem jul og nytår. Det holder fint selvfølgelig er det pænest i starten, men synes ikke at det drysser betydeligt. Vi har også en fod, hvor der kan komme vand i, men bruger den egentlig ikke så meget. Vi plejer at fælde et træ og så lade det stå ude i et par dage inden det kommer ind. Så skulle det holde bedre. 

Vi skal også fælde juletræ i morgen 

Anmeld Citér

25. november 2017

Thea14

Jeg har gået med samme tanke. Vi skal ikke være hjemme i juledagene, men ville gerne have et træ stående i december måned, til at ligge barnets kalendergaver under. Bare et lille et på 70-80 cm i højden.

Vi har besluttet os for at tage chancen og køber et d. 30 november, og så må vi jo se om det evt skal skiftes ud halvvejs.

Anmeld Citér

25. november 2017

2babygirls

Profilbillede for 2babygirls
Madeleine 10.10.10 Anemone 06.02.13
Thilde86 skriver:

Nej absolut ikke. Det vil ikke være pænt juleaften så, og derudover er det også en brand, der venter på at ske, hvis du skal have levende lys på juleaften. Og alle nålene vil drysse af, når du pynter træet.

Vent med at købe det til tidligst 4 dage før juleaften, og tag det så først ind den 23. (altså hav det udenfor indtil den 23.), så har du et pænt juletræ juleaften 

Vi har købt et sidste år 14 dage før jul, og det kom ind dagen inden juleaften, og stod knivskarpt og grønt, så man kan godt lidt før 

Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Daisypath Anniversary tickers

Anmeld Citér

26. november 2017

Stivdie

Profilbillede for Stivdie

Hvis man køber i november anbefales det at lade det stå udenfor indtil det skal bruges/pyntes. Det kan sagtens holde sig en måned udendørs. Desuden vil jeg anbefale en ædelgran i stedet for rødgran, da ædelgran drysser mindre. Når du tager det ind er det en god idé med sådan en fod, hvor du kan vande det, og så skal det vandes hver eller hveranden dag for at få nok vand. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.