Nye vinterdæk vs julegaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2017

Junipige15

Profilbillede for Junipige15

Jeg fik 4 brugte vinterdæk med masser af mønster til min gamle bil forrige vinter. Jeg fik sat dem over på mine egne fælge, monteret og afbalanceret for 1300 kr - så det kan i hvert fald gøres langt billigere end den pris du har fået.. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

24. november 2017

Kasand

Profilbillede for Kasand
Anonym skriver:

Jeg er kommet i et dilemma og samtidig føler jeg mig som en dårlig mor der er ligeglad med mine børn sikkerhed. 

Sagen er den at bilen skal have vinterdæk på men da jeg var klar med bilen sagde mekanikeren at der faktisk kun er 2 millimeter tilbage så den skal have nye dæk. Prisen lyder på 2400 kr for 2 dæk. 

Det ville også være helt fint medmindre det ikke var jul og hvis min kæreste ikke snart har fødselsdag. Vi har 2 børn og de skal selvfølgelig have julegaver. Samtidig har jeg en mor der også skal have julegaver og min kæreste skal have både fødselsdagsgaver og julegaver. Men jeg har ikke råd til både gaver og nye dæk på bilen så lige nu kører jeg stadig med sommerdæk på. Det burde være let at sige jamen selvfølglig er børnenes sikkerhed det vigtigste da jeg kører med dem hver dag men hvad så med julegaver til dem?? 

Jeg føler mig så uansvarlig!! Jeg har ingen opsparing jeg kan trække på da jeg tjener så lidt at der ikke er til en opsparing. Hvad ville I gøre?? 

Jeg er helt enig med de andre. Prioriter dækkene og lad de voksne undvære gaver, selvom det er trist. Og så find dækkene billigere.

vi har lige fået 4 nye vinterdæk til vores bil, 2200 kroner inkl montering og afbalancering hos Thansen.

ved ikke hvor i landet du bor og hvilken bil du har/hvilke dæk du skal bruge?

men hvis det er så har jeg 4 vinterdæk inkl fælge liggende fra vores forhenværende bil. De har kun kørt en halv vinter og har masser af mønster og kan snildt klare to vintre mere.

kan ikke på stående fod huske hvad de hedder og hvad målene er på dem, men de har siddet på en Peugeot 208 med 15 tommer fælge. Dem sælger jeg dig gerne billigt, de passer nemlig ikke på vores nye bil ��

send mig evt en PB, så finder vi ud af noget ��

Anmeld Citér

25. november 2017

helle85

Profilbillede for helle85
Anonym skriver:

Jeg er kommet i et dilemma og samtidig føler jeg mig som en dårlig mor der er ligeglad med mine børn sikkerhed. 

Sagen er den at bilen skal have vinterdæk på men da jeg var klar med bilen sagde mekanikeren at der faktisk kun er 2 millimeter tilbage så den skal have nye dæk. Prisen lyder på 2400 kr for 2 dæk. 

Det ville også være helt fint medmindre det ikke var jul og hvis min kæreste ikke snart har fødselsdag. Vi har 2 børn og de skal selvfølgelig have julegaver. Samtidig har jeg en mor der også skal have julegaver og min kæreste skal have både fødselsdagsgaver og julegaver. Men jeg har ikke råd til både gaver og nye dæk på bilen så lige nu kører jeg stadig med sommerdæk på. Det burde være let at sige jamen selvfølglig er børnenes sikkerhed det vigtigste da jeg kører med dem hver dag men hvad så med julegaver til dem?? 

Jeg føler mig så uansvarlig!! Jeg har ingen opsparing jeg kan trække på da jeg tjener så lidt at der ikke er til en opsparing. Hvad ville I gøre?? 

Jeg ville sige til mor og kæresten at I år var der ikke nogen julegaver og forklare hvorfor og det samme med fødselsdagsgave og hvis du har det helt vild dårligt med det så ville jeg fortælle at de ville få til januar.

De fleste år har mig og min mand ikke givet hinanden jule/fødselsdag gaver da der ikke har været råd til det.

Børnene ville jeg finde en lille ting til. Nu ved jeg ikke hvor store dine børn er, men små børn er somregl  lige glad med om det er billige eller dyre gaver eller nye eller brugte.

Stor børn ville du kunne forklare at I år er det kun små gaver og fortælle hvorfor.

Anmeld Citér

25. november 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
Anonym skriver:

Men min mor har allerede købt gaver til mig?? 

Kunne du fx give hende et hjemmelave gavekort på en oplevelse, brunch eller noget i den dur i det nye år.. så haf du en fin gave som ikke skal betales nu

Anmeld Citér

25. november 2017

Bebsen

Profilbillede for Bebsen

Kør i THansen og køb 2 dæk og få mekanikeren til at sætte dem på. Det kan gøres meget meget billigere. (Nogle THansen’er sætter vist også dæk på for små penge) 

Anmeld Citér

25. november 2017

MysteriousAngel

Profilbillede for MysteriousAngel
Anonym skriver:

2400 for 2 dæk??? Vi giver 450 kr for et dæk. Derefter 60 kr for at få dem sat på de nye fælge og sat på bilen.. det lyder MEGET dyrt. 

Anmeld Citér

25. november 2017

2babygirls

Profilbillede for 2babygirls
Foto
Madeleine 10.10.10 Anemone 06.02.13
Anonym skriver:

Kig på den blå avis, der kan man tit finde dæk til ingen penge... Det er altid dyrere ved en bil mand. 

Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Daisypath Anniversary tickers

Anmeld Citér

26. november 2017

Sprit25

Profilbillede for Sprit25

HAr lige set en reklame for thansen. Der kunne du få fire dæk inklusiv alt for 1800 kr eller noget i den dur

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

26. november 2017

Morigenigen

Profilbillede for Morigenigen
Anonym skriver:

Ja, jeg må gøre op på hvor mange penge jeg har til gaver når alt, dæk og madbudget er betalt osv. Men ja printere gaver til børnene selvfølgelig og så må jeg se om der kan blive til kæresten og mor.... Men for pokker. Sidste år gav vi heller ikke hinanden julegaver og han fik heller ikke fødselsdagsgaver pga jeg heller ikke der havde råd. Og det var ikke pga nye dæk dengang... så vil bare aå gerne give ham ihvertfald fødselsdagsgaver til ham...

Der er også den mulighed, at du i december køber tøj over Zalando i julegave. Her kan du købe med faktura, som først skal betales i januar.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.