Anonym skriver:
Jeg er kommet i et dilemma og samtidig føler jeg mig som en dårlig mor der er ligeglad med mine børn sikkerhed.
Sagen er den at bilen skal have vinterdæk på men da jeg var klar med bilen sagde mekanikeren at der faktisk kun er 2 millimeter tilbage så den skal have nye dæk. Prisen lyder på 2400 kr for 2 dæk.
Det ville også være helt fint medmindre det ikke var jul og hvis min kæreste ikke snart har fødselsdag. Vi har 2 børn og de skal selvfølgelig have julegaver. Samtidig har jeg en mor der også skal have julegaver og min kæreste skal have både fødselsdagsgaver og julegaver. Men jeg har ikke råd til både gaver og nye dæk på bilen så lige nu kører jeg stadig med sommerdæk på. Det burde være let at sige jamen selvfølglig er børnenes sikkerhed det vigtigste da jeg kører med dem hver dag men hvad så med julegaver til dem??
Jeg føler mig så uansvarlig!! Jeg har ingen opsparing jeg kan trække på da jeg tjener så lidt at der ikke er til en opsparing. Hvad ville I gøre??
Jeg er helt enig med de andre. Prioriter dækkene og lad de voksne undvære gaver, selvom det er trist. Og så find dækkene billigere.
vi har lige fået 4 nye vinterdæk til vores bil, 2200 kroner inkl montering og afbalancering hos Thansen.
ved ikke hvor i landet du bor og hvilken bil du har/hvilke dæk du skal bruge?
men hvis det er så har jeg 4 vinterdæk inkl fælge liggende fra vores forhenværende bil. De har kun kørt en halv vinter og har masser af mønster og kan snildt klare to vintre mere.
kan ikke på stående fod huske hvad de hedder og hvad målene er på dem, men de har siddet på en Peugeot 208 med 15 tommer fælge. Dem sælger jeg dig gerne billigt, de passer nemlig ikke på vores nye bil
send mig evt en PB, så finder vi ud af noget
Anmeld
Citér