Jer med teenager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2017

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Nu har mine langt fra den alder men synes ikke det er så frygtelig længe siden at mine forældre bustede mig De sagde noget med undskyld vi sådan kom rendene og nu er det vist tid til at du låser døren .

Jeg synes personligt at det ville være mærkeligt hvis det ikke blev nævnt men synes samtidig ikke i skal have en lang snak omkring det. Og så ville jeg måske næste gang sende en sms med der er kage hvis de har lyst og helt holde mig fra værelset 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2017

Anonym trådstarter

Det skal lige siges at det kun er 3-4 mdr siden vi snakkede med ham 

Anmeld Citér

24. november 2017

Anonym trådstarter

jjuhl skriver:

Nu har mine langt fra den alder men synes ikke det er så frygtelig længe siden at mine forældre bustede mig De sagde noget med undskyld vi sådan kom rendene og nu er det vist tid til at du låser døren .

Jeg synes personligt at det ville være mærkeligt hvis det ikke blev nævnt men synes samtidig ikke i skal have en lang snak omkring det. Og så ville jeg måske næste gang sende en sms med der er kage hvis de har lyst og helt holde mig fra værelset 

jeg burde helt sikkert gerne bare lade vær med art gå derind, men som sagt havde jeg slet ikke tænkt på at de kunne lægge og have sex, det kom virkelig bag på mig

Anmeld Citér

24. november 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Åhh hvad gjorde du? Og hvordan takclede du det?

vi har snakket om prævention osv, men på daværende tidspunkt var han ikke seksuelt aktiv sagde han, hvor at jeg sagde om vi ikke kunne aftale at når den tid kom skulle han sige så betaler vi jo selvfølgelig for kondomer osv, men da han ikke har haft en kæreste og stadig ikke har, har vi ikke spurgt mere ind til det, og nok også derfor det kom som et chok for mig da jeg kom ind på værelset og de lå der!!����

men ved ikke lige hvordan jeg skal starte samtalen med ham uden at det bliver akavet for ham???����‍♀️

Jeg sagde bare undskyld og gik. I begge tilfælde var det med deres daværende kærester, så det kom ikke bag på mig på samme måde, som det gjorde på dig. Derfor var det selvfølgelig akavet alligevel, især i forhold til at se deres kærester i øjnene bagefter. Man kan jo godt sætte sig ind i, hvor svært det har været for dem. 

Vi har en meget fri og direkte omgangstone herhjemme, og mine børn ejer ikke blufærdighed, i hvert fald ikke over for os, så snak om prævention har været ligetil. Jeg tror bare, jeg ville købe en pakke kondomer og give til sønnike uden at sige en hel masse - han ved jo, hvad det handler om, når I har talt om det for nyligt. 

Anmeld Citér

24. november 2017

lineog4

Jeg blev selv busted af en ny kærestes far - og et år efter skulle jeg op til køreprøve, var ikke kæreste med ham mere, men faren var sørme motorsagkyndig smule akavet 

Min datter er teenager, men er ikke seksuel eller kæreste aktiv endnu - kan slet ikke forestille mig når det sker. Men tænker man må tage det med et grin og give nøglen (sådanne nogle har vi så slet ikke)...

Anmeld Citér

24. november 2017

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg sagde bare undskyld og gik. I begge tilfælde var det med deres daværende kærester, så det kom ikke bag på mig på samme måde, som det gjorde på dig. Derfor var det selvfølgelig akavet alligevel, især i forhold til at se deres kærester i øjnene bagefter. Man kan jo godt sætte sig ind i, hvor svært det har været for dem. 

Vi har en meget fri og direkte omgangstone herhjemme, og mine børn ejer ikke blufærdighed, i hvert fald ikke over for os, så snak om prævention har været ligetil. Jeg tror bare, jeg ville købe en pakke kondomer og give til sønnike uden at sige en hel masse - han ved jo, hvad det handler om, når I har talt om det for nyligt. 

Vi er ikke så gode til at snakke med børnene om det, det bider os så i røven nu..

Men jeg kan mærke på min søn at han virker anderledes end normalt, han siger ikke så meget når vi spiser og kigger mig ikke i øjnene.

Jeg må ned og ko

øbe nogle kondomer og smide på hans seng med en nøgle hihi

Anmeld Citér

24. november 2017

Bananaalice

Derfor jeg griner når forældre siger deres teenagere ikke må sove sammen med deres kærester. Tror de folk virkelig det afholder de unge fra at have sex? Tværtimod, de har det da bare om dagen så, og ikke nødvendigvis hjemme i en rar seng.

Jeg tog min ekses "uskyld" til en elevfest i et forsamlingshus "fordi" vi ikke måtte sove sammen for hans mor (Vi var 16). Jeg kan sgu godt få lidt ondt af ham over det var sådan det skulle ske, men vi ville virkelig bare hinanden så meget. 

For teens handler det at sove sammen heller ikke om at bare knalde natten lang, det handler om at se hinanden i et andet lys, om at hygge sig sammen uden "regler" såsom hvornår man skal hjem, men om lige at lege "Mr. and Miss" en enkelt nat  

Anmeld Citér

24. november 2017

moar34

Anonym skriver:

Hej alle jer med teeange børn.

Jeg så en som havde lavet en debat for leden dag om at blive busted af sine børn, eller sådan noget?

Jeg har en stor søn på 16 år, og den ene dag havde han en pige med hjem, og mig som ikke tænker sig om ville lige gå for at hører om de ville have en styk kage,og jeg banker selvfølgelig kun lige på én gang og ellers bare åbner døren....

Og jeps her ligger min søn og er godt igang med at blive reddet.. undskyld detaljerne!!

Hold kæft jeg fik lukket den dør hurtigt igen, det var SÅ pinligt hahah hvad mon hende pigen har tænkt, er der nogen af jer herinde som har prøvet at busted nogen eller jeres EGNE børn??

Jeps.

Min søn på 15 år.  Nå men jeg er på vej op på hans værelse for at sige godnat.  Jeg glemmer at banke på og kommer så ind og så ham ligge og kigge på sin tlf imens han ligger og onanere 

Han opdager mig og går i panik. Det samme gør jeg. Jeg vælter først ind i hans reol, dernæst går jeg ind i væggen og hamre til sidst ind i dør karmen inden jeg når ud af værelset. 

Han talte ikke til mig i et par dage. Han skrev blot en sms om at han aldrig ville kunne se mig i øjnene igen. Hehe . Stakkels dreng 

Anmeld Citér

24. november 2017

Anonym trådstarter

moar34 skriver:

Jeps.

Min søn på 15 år.  Nå men jeg er på vej op på hans værelse for at sige godnat.  Jeg glemmer at banke på og kommer så ind og så ham ligge og kigge på sin tlf imens han ligger og onanere 

Han opdager mig og går i panik. Det samme gør jeg. Jeg vælter først ind i hans reol, dernæst går jeg ind i væggen og hamre til sidst ind i dør karmen inden jeg når ud af værelset. 

Han talte ikke til mig i et par dage. Han skrev blot en sms om at han aldrig ville kunne se mig i øjnene igen. Hehe . Stakkels dreng 

EJ.. det ville jeg faktisk synes var værre at opdage dem i sådan noget.

Er det noget i har snakket om efterfølgende eller er det bare "gået i sig selv"?

Anmeld Citér

25. november 2017

KissMeKissMeKissMe

Fuck den her tråd er sjov 

Min datter er baby, så der er lang tid endnu. Er nok tættere på at være teenageren end moren der kommer ind. Kan tydeligt huske mine akavede forældre.

Der er i hvert fald to ting du ikke skal gøre:

- Lad være med at fortælle om dit eget sexliv. Hadede når min mor forsøgte det som icebreaker.

- Drop alvoren. Min mor lignede en bedemand, når hun prøvede at komme ind på emnet. Tag humorvejen. Det gør mine svigerforældre og det virker meget bedre. Er med på ideen med at lægge nøgle og kondomer på hans seng og sig at det er en gave til jer begge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.