Anonym skriver:
Åhh hvad gjorde du? Og hvordan takclede du det?
vi har snakket om prævention osv, men på daværende tidspunkt var han ikke seksuelt aktiv sagde han, hvor at jeg sagde om vi ikke kunne aftale at når den tid kom skulle han sige så betaler vi jo selvfølgelig for kondomer osv, men da han ikke har haft en kæreste og stadig ikke har, har vi ikke spurgt mere ind til det, og nok også derfor det kom som et chok for mig da jeg kom ind på værelset og de lå der!!
men ved ikke lige hvordan jeg skal starte samtalen med ham uden at det bliver akavet for ham???♀️
Jeg sagde bare undskyld og gik. I begge tilfælde var det med deres daværende kærester, så det kom ikke bag på mig på samme måde, som det gjorde på dig. Derfor var det selvfølgelig akavet alligevel, især i forhold til at se deres kærester i øjnene bagefter. Man kan jo godt sætte sig ind i, hvor svært det har været for dem.
Vi har en meget fri og direkte omgangstone herhjemme, og mine børn ejer ikke blufærdighed, i hvert fald ikke over for os, så snak om prævention har været ligetil. Jeg tror bare, jeg ville købe en pakke kondomer og give til sønnike uden at sige en hel masse - han ved jo, hvad det handler om, når I har talt om det for nyligt.
Anmeld
Citér