Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle jer med teeange børn.
Jeg så en som havde lavet en debat for leden dag om at blive busted af sine børn, eller sådan noget?
Jeg har en stor søn på 16 år, og den ene dag havde han en pige med hjem, og mig som ikke tænker sig om ville lige gå for at hører om de ville have en styk kage,og jeg banker selvfølgelig kun lige på én gang og ellers bare åbner døren....
Og jeps her ligger min søn og er godt igang med at blive reddet.. undskyld detaljerne!!
Hold kæft jeg fik lukket den dør hurtigt igen, det var SÅ pinligt hahah hvad mon hende pigen har tænkt, er der nogen af jer herinde som har prøvet at busted nogen eller jeres EGNE børn??
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mine er ikke så store endnu, men jeg har selv prøvet at min kærestes mor kom ind imens vi var igang. Vi var vel 15. Det var om natten hvor vi var kommet hjem fra fest og så ville hun lige høre om mine forældre vidste at jeg sov hos dem. Hun virkede ret groggy, så jeg er ikke helt sikker på hun opfangede hvad der skete. Vi havde heldigvis dyne på!
Og så lærte man at ens børn er blevet voksne og at man nok skal vente på svar inden man bare går ind
Og mon ikke din søn lærte at han skal finde en måde han kan låse sin dør på.
UH GUD Det må mine børn slet ikke Ej pjat, selvfølgelig bliver de voksne og den tid kommer jo - ligesom vi jo selv gjorde dengang
Men hold da op - man må virkelig kunne mærke hvordan ens egne forældre havde det da man begyndte at blive seksuelt aktiv.
Min ældste søn er 10 år - så nyder lige han barndom lidt endnu
Jeg blev ikke decideret busted som teenager, men jeg kan huske at mine forældre var ved at rydde ud i mine ting - da jeg skulle flytte hjemmefra. Og det skab de egentlig var igang med, lå mine dildoer og kan huske min far kom og bad mig tømme skabet - men jeg kunne godt se de havde været i gang og havde lagt tingene tilbage igen. Måske så jeg ikke skulle føle mig flov over mit legetøj? Men lidt var jeg altså.
Anonym skriver: Og så lærte man at ens børn er blevet voksne og at man nok skal vente på svar inden man bare går ind Og mon ikke din søn lærte at han skal finde en måde han kan låse sin dør på.
Ja desværre..jeg kan næsten ikke holde det ud haha
Jeg har alle nøglerne til husets døre liggende i en skuffe, så jeg tænker lidt og gå ind og give ham en men ved ikke om jeg bare skal sætte en i døren, jeg har ikk snakket med ham om det efterfølgende da jeg ikke ved om jeg skal sige noget eller bare holde mund og lades som ingenting.. Hvad ville i gøre????
Anonym skriver: UH GUD Det må mine børn slet ikke Ej pjat, selvfølgelig bliver de voksne og den tid kommer jo - ligesom vi jo selv gjorde dengang Men hold da op - man må virkelig kunne mærke hvordan ens egne forældre havde det da man begyndte at blive seksuelt aktiv. Min ældste søn er 10 år - så nyder lige han barndom lidt endnu Jeg blev ikke decideret busted som teenager, men jeg kan huske at mine forældre var ved at rydde ud i mine ting - da jeg skulle flytte hjemmefra. Og det skab de egentlig var igang med, lå mine dildoer og kan huske min far kom og bad mig tømme skabet - men jeg kunne godt se de havde været i gang og havde lagt tingene tilbage igen. Måske så jeg ikke skulle føle mig flov over mit legetøj? Men lidt var jeg altså.
Haha jeg kan næsten heller ikke holde det ud, OG SÅ KOM JEG IND MIDT I DET.. dumme mor hihi
Åhh det kan jeg godt forstå du synes var pinligt, det tror jeg også jeg ville blive både som "barnet" og som forældre
Anonym skriver: Mine er ikke så store endnu, men jeg har selv prøvet at min kærestes mor kom ind imens vi var igang. Vi var vel 15. Det var om natten hvor vi var kommet hjem fra fest og så ville hun lige høre om mine forældre vidste at jeg sov hos dem. Hun virkede ret groggy, så jeg er ikke helt sikker på hun opfangede hvad der skete. Vi havde heldigvis dyne på!
Åhh det ar jeg heldigvis aldrig prøvet, nu har jeg så bare busted min søn...
Anonym skriver: Ja desværre..jeg kan næsten ikke holde det ud haha Jeg har alle nøglerne til husets døre liggende i en skuffe, så jeg tænker lidt og gå ind og give ham en men ved ikke om jeg bare skal sætte en i døren, jeg har ikk snakket med ham om det efterfølgende da jeg ikke ved om jeg skal sige noget eller bare holde mund og lades som ingenting.. Hvad ville i gøre????
Jeg har oplevet det både med min datter og min ældste søn, så du er ikke den eneste.
Jeg ville give min søn nøglen og henkastet sige ''Du skal lige have den her.'' Og så ville jeg, hvis det ikke for længst er gjort, lige få taget snakken om prævention. Vi har altid betalt for kondomer.
Mor og meget mere skriver: Jeg har oplevet det både med min datter og min ældste søn, så du er ikke den eneste. Jeg ville give min søn nøglen og henkastet sige ''Du skal lige have den her.'' Og så ville jeg, hvis det ikke for længst er gjort, lige få taget snakken om prævention. Vi har altid betalt for kondomer.
Åhh hvad gjorde du? Og hvordan takclede du det?
vi har snakket om prævention osv, men på daværende tidspunkt var han ikke seksuelt aktiv sagde han, hvor at jeg sagde om vi ikke kunne aftale at når den tid kom skulle han sige så betaler vi jo selvfølgelig for kondomer osv, men da han ikke har haft en kæreste og stadig ikke har, har vi ikke spurgt mere ind til det, og nok også derfor det kom som et chok for mig da jeg kom ind på værelset og de lå der!!
men ved ikke lige hvordan jeg skal starte samtalen med ham uden at det bliver akavet for ham???♀️
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128