vagtlæger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. oktober 2009

Louise mortil4

viste i godt at vagtlægen ikke har åbent mellem 22.30 og kl 01.00, man kan vist godt tale med dem i tlf men ikke komme der ind?? Jeg var af den over bevisning at den havde åbent hele natten også så man kan komme ind til dem, men jeg blev klogere. Freja lider i perioder af falsk strubehoste (som både mig og min lille bror har været meget plaget af) vi er pt inde i sådan en periode åbentbart, hun startede i morges med at lyde som en søløve når hun hoster, men her til aften har hun oven i også fået  problemer med vejrtrækningen, så jeg ringede der ind, man da vi har ca 1 time ind til dem og de lukker kl 22.30, så kan vi sørme ikke komme ind til dem da de jo så har lukket, så er det at jeg bliver et store , sys da der står på deres plakater rundt om ved lægen at de har åbent fra kl 16 til kl mener det er 8, fik beskeden at blev det værre måtte jeg tage hende med uden for at sidde da det skulle hjælpe. Men hva så hvis det bliver meget værre kl 23 så kan jeg ikke komme ind og få hende tjekket, hva f... gør jeg så.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

Rasmine

Nej, det vidste jeg ikke.

Men kør en tur i bilen, med aircon., eller åbne vinduer)kkold frisk luft.

At sidde op med hende, gør det nemmere for hende at trække vejret.

Mille var hårdt ramt et par gange, og vi kørte med hende med aircon on.

Det hjalp.

God bedring med hende.

Anmeld

11. oktober 2009

Louise mortil4

hvem der så bare havde en bil hvor acen virkede i også, men 4 ned rullede vinduer er vel bedre end ingen ting?? Der er jo kun mig og hende hvis det er så det er kun mig det går ud over med hensyn til kulden da hun har varmt tøj at få på.

en ting er i hvertfald sikker, hun skal ikke i BH i morgen

Anmeld

11. oktober 2009

Tikki

Dét lyder ski da godt nok vildt underligt?? Det har jeg aldrig hørt før - jeg tror ikke det er sådan i København...eller jo det er det nok alligevel, for da Malthe fik RS-virus som spæd blev vi kl. 23 om aftenen henvist til Herlev sygehus og derfra så indlagt på Hvidovre....så jo selve vagtlægehuset lukker kl. 22 her, men de henviser altid til et andet sted. Det må de også kunne gøre for jer...ellers må I troppe op på skadestuen.

Rigtig god bedring - håber hun kommer ovenpå snart igen.

/Jeanette, med en kronisk snottet og astmatisk bronkitis-ramt dreng 

Anmeld

11. oktober 2009

Lise

Jeanette skriver:

Dét lyder ski da godt nok vildt underligt?? Det har jeg aldrig hørt før - jeg tror ikke det er sådan i København...eller jo det er det nok alligevel, for da Malthe fik RS-virus som spæd blev vi kl. 23 om aftenen henvist til Herlev sygehus og derfra så indlagt på Hvidovre....så jo selve vagtlægehuset lukker kl. 22 her, men de henviser altid til et andet sted. Det må de også kunne gøre for jer...ellers må I troppe op på skadestuen.

Rigtig god bedring - håber hun kommer ovenpå snart igen.

/Jeanette, med en kronisk snottet og astmatisk bronkitis-ramt dreng 

Hvaffor et vagtlægehus?

Vi er da altid (når vi sådan render til vagtlæger) blevet sendt til Glostrup eller Herlev - uanset tidspunkt på døgnet. Og vi har virkelig været afsted på alle tidspunkter

Anmeld

11. oktober 2009

Louise mortil4

øv jeanette det er heller ikke sjovt det i er i gennem med jeres søn, håber han snart kommer oven på igen.

jeg tror ikke der er nogen vagtlægerder har åbent, største sygehus her om kring er Esbjerg og det er der de lukker kl 22.30 , men ved ikke hvordan det er med kolding, måske de har åbent, ellers må vi på skadeskuen med hende hvis det bliver nødvendig, lige nu ligger hun her på sofaen ved siden af stablet op med puder og dyner så hun sidder mest muligt op da det skulle hjælpe lidt, tror vi bliver her på sofaen i nat begge 2, så kan jeg lytte bedre efter hende end hvis hun er på eget værelse og jeg inde i soveværelset.

Anmeld

11. oktober 2009

Rasmine

mortil4 skriver:

hvem der så bare havde en bil hvor acen virkede i også, men 4 ned rullede vinduer er vel bedre end ingen ting?? Der er jo kun mig og hende hvis det er så det er kun mig det går ud over med hensyn til kulden da hun har varmt tøj at få på.

en ting er i hvertfald sikker, hun skal ikke i BH i morgen

Har du da ingen jakke og en bette lue?

Anmeld

11. oktober 2009

Tikki

Lise skriver:

Hvaffor et vagtlægehus?

Vi er da altid (når vi sådan render til vagtlæger) blevet sendt til Glostrup eller Herlev - uanset tidspunkt på døgnet. Og vi har virkelig været afsted på alle tidspunkter

Der ligger et vagtlægehus ved Frederiksberg hospital og så lå der et lige her rundt om hjørnet, hvor vi bor - på tomsgårdsvej...men det er så flyttet - øv - hen ved Bispebjerg hospital. Vi har også sidste år haft besøg af vagtlægen midt om natten...men det har de sparret væk.

Så jo jo de findes skam, men nok ikke for evigt

Anmeld

11. oktober 2009

Louise mortil4

Mebach skriver:

Har du da ingen jakke og en bette lue?

min jakke består i år af en hættetrøje og der er da en hætte på, men ellers ikke desværre.

Anmeld

11. oktober 2009

Louise mortil4

Jeanette skriver:

Der ligger et vagtlægehus ved Frederiksberg hospital og så lå der et lige her rundt om hjørnet, hvor vi bor - på tomsgårdsvej...men det er så flyttet - øv - hen ved Bispebjerg hospital. Vi har også sidste år haft besøg af vagtlægen midt om natten...men det har de sparret væk.

Så jo jo de findes skam, men nok ikke for evigt

kom vagtlægen ud til jer?? waw det har jeg sgu ikke hørt om siden min lille bror var lille og blev køret på sygehuset af vagtlægen fordi ambulancen ikke kunne være der hurtigt nok, så vagtlægen kørte ambulancen i møde sammen med min mor som sadmed min lille bror.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.