viste i godt at vagtlægen ikke har åbent mellem 22.30 og kl 01.00, man kan vist godt tale med dem i tlf men ikke komme der ind?? Jeg var af den over bevisning at den havde åbent hele natten også så man kan komme ind til dem, men jeg blev klogere. Freja lider i perioder af falsk strubehoste (som både mig og min lille bror har været meget plaget af) vi er pt inde i sådan en periode åbentbart, hun startede i morges med at lyde som en søløve når hun hoster, men her til aften har hun oven i også fået problemer med vejrtrækningen, så jeg ringede der ind, man da vi har ca 1 time ind til dem og de lukker kl 22.30, så kan vi sørme ikke komme ind til dem da de jo så har lukket, så er det at jeg bliver et store 
, sys da der står på deres plakater rundt om ved lægen at de har åbent fra kl 16 til kl mener det er 8, fik beskeden at blev det værre måtte jeg tage hende med uden for at sidde da det skulle hjælpe. Men hva så hvis det bliver meget værre kl 23 så kan jeg ikke komme ind og få hende tjekket, hva f... gør jeg så.
Anmeld