Eksperthjælp: Huskøb og kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. november

Helene Treschow

Huskøb og kontanthjælp

Helenes svar

Kære Ano87

Tak for din henvendelse. Du skriver "Huskøb og kontanthjælp" som dit spørgsmål. Jeg tænker, at det må betyde, at du godt kunne tænke dig en snak over telefonen/ikke-offentligt, siden du ikke skriver mere?

Du er i hvert fald velkommen til at ringe til mig på tlf. 53 73 71 79 (mit direkte nummer), eller sende en mail til mig på ht@nexusadvokater.dk.

De bedste hilsner

Helene Treschow

Helene har stor erfaring med at rådgive og føre sager om forældremyndighed, børns bopæl og samvær. Helene rådgiver derudover i forbindelse med (overvejelser om) separation og skilsmisse, ægtefællebidrag og bodeling, samt om børnebidrag. Endvidere rådgiver Helene ugifte samlevende og (kommende) ægtepar, blandt andet om samejeoverenskomster, ægtepagter, og testamenter, herunder også børnetestamenter

Se Helenes hjemmeside: NexusAdvokater.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

29. november

Kurt_H

Profilbillede for Kurt_H
Helene A. K. M. Treschow skriver:

Huskøb og kontanthjælp

Helenes svar

Kære Ano87

Tak for din henvendelse. Du skriver "Huskøb og kontanthjælp" som dit spørgsmål. Jeg tænker, at det må betyde, at du godt kunne tænke dig en snak over telefonen/ikke-offentligt, siden du ikke skriver mere?

Du er i hvert fald velkommen til at ringe til mig på tlf. 53 73 71 79 (mit direkte nummer), eller sende en mail til mig på ht@nexusadvokater.dk.

De bedste hilsner

Helene Treschow

Helene har stor erfaring med at rådgive og føre sager om forældremyndighed, børns bopæl og samvær. Helene rådgiver derudover i forbindelse med (overvejelser om) separation og skilsmisse, ægtefællebidrag og bodeling, samt om børnebidrag. Endvidere rådgiver Helene ugifte samlevende og (kommende) ægtepar, blandt andet om samejeoverenskomster, ægtepagter, og testamenter, herunder også børnetestamenter

Se Helenes hjemmeside: NexusAdvokater.dk

Det kunne ellers være interessant at høre nærmere om... afhængig af gradbøjningen af facts i sagen.

Anmeld Citér

29. november

Janey

Profilbillede for Janey
Kurt_H skriver:

Det kunne ellers være interessant at høre nærmere om... afhængig af gradbøjningen af facts i sagen.

Jeg gætter på, at det er den debat, der har kørt på minmave, og med de tilsvininger TS på den debat fik, tror jeg ikke, hun er interesseret i at starte den op igen et andet sted.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.