Hej
Manden og jeg er uenige, vi har en skøn dreng på 5 år, han er lidt speciel eller hvad man nu skal sige, han rydder meget op og altid frivilligt, han elsker at nusse på sit værelse og stille ting op.
Han glæder sig til om søndagen hvor vi gør rent med sæbe vand osv på værelset så ja han hygger sig med at nusse om hjemmet
Han vælger også ofte pynte ting til sit værelse frem for legetøj 
Jeg vil så give ham en stor rumdeler i julegave, så der er plads til han kan opstille sine lego kreationer og de figurer osv han laver (han laver rigtig mange!
)
Men manden mener det er en fesen gave og hvis man endelig skulle give sådan noget er det til en pige
han er pludselig bange for vi støtter ham i at blive homoseksuel
jeg har forklaret ham at det kan man altså ikke opfodre til, det er bare sådan det er.
Han fejer mig af vejen og siger hans bedste veninde og kamarat er homosexuelle - det er også rigtigt. Men så det sgu da en vild underlig frygt
han er I øvrigt sådan en type der acceptere alle former for samliv og sexuelitet altså alt lovligt
så fatter slet ikke hvor det her kommer fra. Vi er begge enige om vores dreng er skøn og unik så det anså virkelig mærkeligt.
Så hvad siger i kan man give en rumdeler?
Anmeld
Citér