P-stav som løb ud før tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
6 svar
1 synes godt om
18. november 2017

Frøken Krog

Hej.

Jeg har haft p-stavi ni år og har ikke mens jeg har haft den haft menstruation. Den skulle tages ud her i oktober. Men...

Jeg begyndte at bløde en lille smule i Juli måned. Og så en lille smule igen i september. Og jeg har haft lidt kvalme om morgenen i september og oktober måned. Det er så væk nu. Og jeg startede på p-piller her i slutningen af september. Men når jeg så har holdt pause med p-pillerne er der ikke kommet nogen menstruation.

Kan en p-stav godt stoppe sin virkning inden den skal?

Jeg har fået fat i nogle graviditetstest, og vil tage en i morgen. Er lidt nervøs for resultatet, for hvis jeg er gravid, kan p-pillerne så have skadet barnet?

Omvendt ville jeg blive overlykkelig for at skulle have et barn med min forlovede.

Men alligevel mega nervøs. Hvad mener i?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

18. november 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mener du 9 år eller 9 mdr'er?

har lige været inde og læse og der står at de ka holde i 3 år, hvorefter de ska skiftes.

Under bivirkninger, står der at de ka gi misdannelser i forhold til graviditet. Vh Stine 

Anmeld Citér

18. november 2017

Frøken Krog

Jeg har haft p-stavi 9 år. Den er blevet skiftet ud 2 gange

Anmeld Citér

19. november 2017

Stivdie

Profilbillede for Stivdie

Jeg har ingen erfaring med p-stav, men vær opmærksom på, at opstart på p-piller godt kan give kvalme de første måneder. 

Anmeld Citér

19. november 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
nu Mor til 2 prinsesser :)
Frøken Krog skriver:

Hej.

Jeg har haft p-stavi ni år og har ikke mens jeg har haft den haft menstruation. Den skulle tages ud her i oktober. Men...

Jeg begyndte at bløde en lille smule i Juli måned. Og så en lille smule igen i september. Og jeg har haft lidt kvalme om morgenen i september og oktober måned. Det er så væk nu. Og jeg startede på p-piller her i slutningen af september. Men når jeg så har holdt pause med p-pillerne er der ikke kommet nogen menstruation.

Kan en p-stav godt stoppe sin virkning inden den skal?

Jeg har fået fat i nogle graviditetstest, og vil tage en i morgen. Er lidt nervøs for resultatet, for hvis jeg er gravid, kan p-pillerne så have skadet barnet?

Omvendt ville jeg blive overlykkelig for at skulle have et barn med min forlovede.

Men alligevel mega nervøs. Hvad mener i?

Har du da ikke haft ikke en dråbe blod i de 9 år du har haft den på? Begyndte du først at bløde i de sidste 2 måneder ca før den skulle oprindelig ud?  Har jeg forstået det rigtigt? 

Jeg har haft P-stav den gang før jeg bliv gravid med min datter. Jeg havde den i 3 år også fik jeg den ud på det tidspunkt hvor den skulle ud. Og efter få måneder begyndte vi på pb. 

Og har aldrig haft problemer med den i alt den tid jeg havde den på. 

Anmeld Citér

26. november 2017

Frøken Krog

Lige præcis. Ikke én eneste dråbe blod i de 9 år.

Før 2 måneder inden den skulle ud.

Anmeld Citér

27. november 2017

Kolibrien

Love Angel skriver:

Har du da ikke haft ikke en dråbe blod i de 9 år du har haft den på? Begyndte du først at bløde i de sidste 2 måneder ca før den skulle oprindelig ud?  Har jeg forstået det rigtigt? 

Jeg har haft P-stav den gang før jeg bliv gravid med min datter. Jeg havde den i 3 år også fik jeg den ud på det tidspunkt hvor den skulle ud. Og efter få måneder begyndte vi på pb. 

Og har aldrig haft problemer med den i alt den tid jeg havde den på. 

Må jeg spørge om hvor lang tid der gik fra i tog den ud til i blev gravide? ��.. Jeg har selv fået fjernet min for 3 mdr siden ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.