Eksperthjælp: Han svarer mig ikke.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.460 visninger
1 svar
12 synes godt om
17. november 2017

Vivi Hollænder

Hej, jeg har været sammen med en fyr som allerede har en kæreste. Vi har været sammen flere gange hjemme hos ham (selvom han bor sammen med kæresten) og sidste gang jeg var hjemme hos ham (det var nok for 12 dage siden) så aftalte vi at vi ville skrive til hinanden omkring hvornår vi har tid til at ses i gen og generelt skrive til hinanden. Og så havde han også inviteret mig hjem igen. Men da jeg så kom hjem så sendte jeg ham en mail hvor jeg skrev tak for en hyggelig formiddag og så skrev jeg efterfølgende et par gange, men han svarede ikke. Jeg tænkte at han havde travlt med sit nye job og eksamen og ville ikke presse ham. Men nu er der gået 12 dage siden og han skriver stadig ikke. Og så er jeg begyndt at tænke om han har bare droppet mig uden videre eller om hans kæreste har fundet ud af os og nu er han "bange" for at skrive/besvare mine beskeder. Det er bare tavsheden der driver mig til vanvid. Jeg har kendt ham i over 2 år og vi har også arbejdet sammen i 1½ år og han ligner slet ikke den type der bare forsvinder uden at sige at han ikke har lyst til mig mere eller at han vil stoppe. Jeg har også sendt en sms til ham med spørgsmål om alt er ok og om han har det godt, men han svarede heller ikke på det. Har jeg gjort noget forkert eller...? Vi hyggede så godt sidste gang, men også de andre gange. Og hvorfor ville han invitere mig igen hjem til mig hvis han havde i sinde om at droppe mig? Kan det være at kæresten har fundet ud af det... Håber at du kan giver mig et eller andet svar på det... Tak

Vivis svar

Kære Ninna

Jeg er bange for, at du må se i øjnene, at intet svar er også er et svar.

Denne mand betragter dig som en elskerinde/bolleven/udenomsaffære, som han ikke skylder den respekt at svare.

Han er muligvis konfliktsky eller bare fej og så er det nemmere at ignorere dine henvendelser og håbe på, at du til sidst opgiver håbet.

Det lyder, som du er forelsket i ham, men dine følelser er ikke gengældt. Hans følelser for dig er af seksuel karakter og du vil muligvis høre fra ham igen, hvis/når han trænger seksuel spænding igen.

Om hans kæreste har fundet ud af det eller ej, er for så vidt ligegyldigt set fra dit perspektiv. Hvis han ville dig, havde han for længst have svaret dig og hvis han var et ordentligt menneske, spillede han med åbne kort over for jer begge. 

Med mindre han har ligget i coma eller har været låst inde i et kælderrum af kæresten de sidste 12 dage, er der ingen troværdige undskyldninger eller bortforklaringer på hans tavshed.

Pas godt på dig selv og husk at kærestesorg ikke varer evigt, selv om det føles sådan i øjeblikket.

De kærligste hilsner

Vivi

I Vivis brevkasse kan du få svar på alle spørgsmål, der vedrører din eller din partners seksualitet eller jeres fælles sexliv.

Se Vivis hjemmeside på: Bedresexliv.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

21. november 2017

Kurt_H

Der findes mange typer af personer som ikke er værd at "samle på" uanset hvor meget de ellers prøver at overbevise andre om at de er uerstattelige !

Så lang tavshed er lig med at hans interesse er lig nul. Det kan være svær at acceptere, fordi man ellers gerne ville en hel masse med den person.

Den type som har "en kvinde i hver havn" vil aldrig bekymre sig om modpartens følelser eller interesser, fordi det ikke er nødvendigt for dem pga. de nemt kan skifte til en ny eller standby kvinde som ikke har et problem med at de har andre kvinder samtidigt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.