NosaNosa skriver:
Uanset om det er reflux eller ej, så synes jeg du skal sørge for ikke at ligge hende på ryggen lige efter at hun har spist.
Det man selv aktivt kan gøre for at undgå at indholdet fra maven løber tilbage op gennem spiserøret er at hæve hovedenden i hendes seng. Fx ved at ligge en pude under hendes madras.
Min datter er 7 måneder og selvom hun aldrig har gylpet så sørger jeg bare altid for at hun ikke kommer ned at ligge de første 20 minutter efter hun har spist 
Og så ville jeg nok gå til lægen. Selvom ens SP siger at barnet trives så er det jo ikke meningen at de skal gylpe hele tiden
Jeg har prøvet at skrive til lægen og regner med svar mandag, så må vi se om det er noget de vil undersøge, for er godt nok træt af hun hele tiden stinker af bræk lige meget hvor meget vi vasker og tørre hende af. Det er heldigvis intet problem når hun ligger og sover.
Det med de 20 minutter er afprøvet og hjælper ikke hun gylper lige meget hvad medmindre hun ligger på ryggen, hvilket varer 2 sek. Og så er hun afsted. Selv når hun sidder og spiser kan der pkudselig komme en ordentlig mundfuld ud af munden på hende..
Anmeld
Citér