Øv øv Jane
.... Jeg kender det jo for godt! De sidste 3 uger op til i går, har virkelig været pissehamrendehårde herhjemme!!!! Marcus er snot forkølet, har øjenbetændelse og er ved at få tænder. Han har slet ikke ville ligge i sengen uden mig og nogle nætter er han vågnet fleeeeeeere gange hvor han bare har været såååh ked af det....
Om dagen har han haft det fiiint, været i vuggestue osv osv... Har dog haft ham hjemme ind imellem også og der har heller ikke været noget problem. Men det har altid været et problem når han skulle sove om aftenen.
Man siger jo også, at de har det værst om aftenen når de er syge. Jeg har virkelig kunne mærke at jeg såååh meget har haft brug for aflastning, nogle aftener har jeg nærmest været så ked af det, at jeg selv har haft lyst til, at sætte mig over i hjørnet og stortude - men det kommer der ingenting godt ud af. Alt har en ende og NU sover han igennem (håber jeg) det gjorde han ihvertfald i går nat - bare sååååh dejligt at have aftenen heeeeeeelt for mig selv!! 
Han er pt i en periode hvor han bare skal være hos mig heele tiden og konstant, ligemeget hvor jeg er i lejligheden eller hvad jeg lader så kan mærke to små hænger der hiver i mine ben.
Men det er jo adskillelsesfasen har går igennem nu... eks i dag hvor vi var til hudlæge, så kravlede han lidt væk fra mig - hvorefter han lige vender sig om og tjekker om jer er der og om alt er ok, når han så bliver bekræftet i det på positiv vis, så bliver han glad... han kravlede max en meter væk og såååh skulle han op til mig og ned igen på skift. Så selv om jeg ved hvad der sker nu - så er det pisse hårdt, at skulle være "på" hele tiden.
Det kunne være vildt rart med lidt aflastning men det er for urealistisk en tanke lige pt, så det gider jeg ikke bruge hjernekapacitet på.
Men på trods af disse hårde tider, så vil jeg påstå at "what does'nt kill you makes you stronger" 
Plant hende hos mormor og morfar i weekenden og tag en druktur med nogle venner - du trænger til en pause søde Jane 
Knus M 
Anmeld