Nikitas mor skriver:
Hej alle I fantastiske alene mødre.. (og evt. fædre)
Ja som overskriften lyder håbede jeg lidt på at der sad et par alene mødre derude der havde lyst til at dele hvad de syntes der er det hårdeste (så jeg ikke føler mig så alene) og det bedste ved at være alene mor. Nikita er og har været rigtig syg de sidste par dage (høj feber og så forkølet at hun trækker vejret gennem munden) og jeg syntes bare i skrivende stund at det er dødhårdt at være alene med hende, hun gider ikke sidde elle lege eller noget som helst udover at være oppe hos hendes mor, udover det kan jeg ikke få hende til at falde i søvn selv, så er gået i seng kl. 20 de sidste par dage, og bliver nok også nødt til det igen, da hun igen er vågnet.. arrhh ved godt at der er mange gode ting ved at være alenemor.. men lige nu er de alle væk og ville bare gerne have en far til at tage hende så jeg eks. kan komme i bad.. så jeg håbede lidt på at der var nogen derude der lige kunne huske på det for mig.. så jeg kan læse mig til det mellem snotnæsen og plyren over at hun må sidde selv, mens jeg laver hendes mad.. 
Knuz fra Jane, der elsker hendes datter overalt på jorden,
men bare hader at man overhovedet behøver sygdomme.. 
Vil bare lige sige at min datter som ikke har været syg endnu på de 6 uger hun er, ikke vil sove selv, så selvom hun sover trygt og godt og jeg tror jeg lige kan få lidt at spise, komme på toilettet eller bare lige børste tænder, ja så går der 2 minutter, så kræver hun sin mor og det er ikke bare småklynk, nej det er vræl.....
så jeg kan ikke gå i bad med mindre jeg har gæater eller også må jeg pakke en taske når jeg besøger nogen.
Det dejlige er så at når jeg har kørt med hende i barnevognen og hun vågner og jeg så tager hende op, ja så putter hun sig ind til mig og viser hun er glad for mig. Eller når hun er på armen, kigger på mig og bare pludrer og smiler. Det er noget af det der gør at alle frustrationer ved at være alene forsvinder og man kan klare at være på igen.
Er ked af din datter er syg og håber at hun snart får det bedre.
Knus
Anmeld