Til jer med kat i lejlighed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2017

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres gode input. Det har været meget hjælpsomt og har besluttet mig for at vente med kattene indtil jeg er sikret fast arbejde (om forhåbentlig 4 uger når praktikken udløber)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

9. november 2017

Anonym

Jeg er nysgerrig på hvad det er for nogle træpiller i bruger i stedet for grus? :-) Har selv et par katte og man er vel altid på jagt efter det perfekte grus til kattebakken.  

Vi bruger 6 mm Premium heat fra Bilka eller deres havecenter. De holder længe og får ikke huset til at lugte som vores kattegrus plejede at gøre når de tissede. Tænker det er smag og behag. 

Anmeld Citér

9. november 2017

RL2017

Vi har to katte og bruger plejer at købe en stor 12 kg pose fra Royal Canine til 370 kr. Den holder i ca 2-2½ måned og hvis vi er heldige 3 måneder. 

Vi bruger træpiller i stedet for kattegrus og der køber vi 1 pose på 15 kg til 32 kr, den holder 1½ måned ca.

Det er vores forbrug, ud over det plejer vi at lægge 100 kr til side, men det har vi også gjort i et stykke tid nu, så hvis der skulle komme en dyrlægeregning så er vi forberedt. Det er dog ikke altid vi gør det da vi nu er økonomisk forberedt.

p s. vi er begge på su, så det er ikke det helt store vi har at gøre godt med hver måned, derfor er det godt at kunne lægge til side hvis der skulle være noget en dag.

Hvor kan I få royal canine til den pris? Er meget nysgerrig, da vi giver noget mere for vores

Anmeld Citér

9. november 2017

Anonym trådstarter

RL2017 skriver:

Hvor kan I få royal canine til den pris? Er meget nysgerrig, da vi giver noget mere for vores

Zooplus.dk. 

Snakkede lige med en veninde om alt ser her kat igår fordi hun har to. Hun anbefalede mig den side til hvis jeg besluttede mig for at anskaffe dem. De er absolute billigst sagde hun. Der koster 10 kg 370 kr

Anmeld Citér

9. november 2017

Anonym

RL2017 skriver:

Vi køber Royal Canine Fit 32 hos zooplus, de har gratis fragt når man bestiller for over 299 kr. og posen til 10 kg står til 369,90 kr.

Flere gange om året har de en 12 kg pose som koster det samme hvor man får de sidste 2 kg med gratis, der plejer vi at købe to poser. De er pt. udsolgt, men kommer snart igen.

vores katte er indekatte. 

Her er et link til netop det mad vi køber:  http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattefoder_toerfoder/royal_canin/health_outdoor/182156

Vi køber altid kattemad i Zooplus da vi synes priserne simpelthen er for dyre i butikker som Maxi Zoo. Der står den nemlig til 569,95 kr. normalt. Lige nu er den dog på tilbud t.o.m. fredag til 349,95 kr. i Maxi Zoo.

Håber det hjælper og måske kan spare jer lidt penge. Kan klart anbefale Zooplus. De har kanon gode priser, og de levere utrolig hurtigt. Der plejer at gå 1-3 dage før vi modtager det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.