Gravid kropsolie voksende mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2017

Frk.Gravid

Profilbillede for Frk.Gravid

Jeg bruger kokosolie til alt, og også til gravid mave. Det kan varmt anbefales 

Tak for tippet, jeg kigger om det kan være noget for mig

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

7. november 2017

Frk.Gravid

AnoMom skriver:

Så vidt jeg ved så er der ingen kemikalier i noget af det fra biotherm. Så vil mene du godt kan bruge den  

har ingen alternativer da min egen mave ikke kløede synderlig 

Tak for svaret. Jeg har søgt og søgt og kan intet finde om indholdet i netop denne olie og var derfor lidt påpasselig med at smøre den på. den dufter jo utrolig godt, og gør huden dejlig blød. Var derfor i tvivl om den kunne indeholde alkohol eller parfume af den ene eller anden slags.

Anmeld Citér

7. november 2017

AnoMom

Frk.Gravid skriver:

Tak for svaret. Jeg har søgt og søgt og kan intet finde om indholdet i netop denne olie og var derfor lidt påpasselig med at smøre den på. den dufter jo utrolig godt, og gør huden dejlig blød. Var derfor i tvivl om den kunne indeholde alkohol eller parfume af den ene eller anden slags.

Hvis den indeholder alkohol eller parfume. Så SKAL det stå på selve flasken.  

Anmeld Citér

8. november 2017

Frk.Gravid

AnoMom skriver:

Hvis den indeholder alkohol eller parfume. Så SKAL det stå på selve flasken.  

Det tænker jeg også, men der står Intet på plasken?! altså ud over navnet og mærket.

Anmeld Citér

9. november 2017

AnoMom

Frk.Gravid skriver:

Det tænker jeg også, men der står Intet på plasken?! altså ud over navnet og mærket.

Står der ikk noget på bagsiden? Plejer da at være et mærkat med indhold. Men hvis der ikke er det. Sp vil jeg ikk mene du har noget at bekymre dig om  

Anmeld Citér

9. november 2017

Frk.Gravid

AnoMom skriver:

Står der ikk noget på bagsiden? Plejer da at være et mærkat med indhold. Men hvis der ikke er det. Sp vil jeg ikk mene du har noget at bekymre dig om  

Der står intet på den, jeg fandt pakken den kom i og der står indholdet af den. Den indeholder devsærre både parfume og alkohol, så jeg tror jeg dropper den helt og finder en god Neutral olie, som flere også anbefaler

Anmeld Citér

9. november 2017

Miti's mama

Profilbillede for Miti's mama

Kokosolie  Det lindrer deeeejligt!

Anmeld Citér

9. november 2017

AnoMom

Frk.Gravid skriver:

Der står intet på den, jeg fandt pakken den kom i og der står indholdet af den. Den indeholder devsærre både parfume og alkohol, så jeg tror jeg dropper den helt og finder en god Neutral olie, som flere også anbefaler

God ide. Kunne heller ikk forstå der ikke var en varedeklaration. Det skal der være nemlig.  

men kommer bag på mig at der er parfume i.

men bare brug almindelig fed creme eller babyolie. Det lindre kløen.

Anmeld Citér

9. november 2017

Frk.Gravid

AnoMom skriver:

God ide. Kunne heller ikk forstå der ikke var en varedeklaration. Det skal der være nemlig.  

men kommer bag på mig at der er parfume i.

men bare brug almindelig fed creme eller babyolie. Det lindre kløen.

Har fået en herlig kokosolie af min mor i dag så den nyder jeg allerede at smøre på. Tak for tippet AnoMom

Anmeld Citér

9. november 2017

migxher

Profilbillede for migxher

Mandelolie er en lækker krops olie 

Når du har født kan jeg anbefale hybenkerne olie. Det har mindsket mine strækmærker gevaldigt her efter min 2. Fødsel. Den er også god mod ar osv. Den har dog en underlig lugt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.