Julegave 5 årrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2017

Kay

lau85 skriver:

Spillet “vildkatten” er et hit hjemme hos os. Alle kan deltage og det er sjovt. 

Perler og perleplader kunne også være en ide 

Begge dele har vi  perler har vi nærmest i overflod 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2017

Kay

Smølfine123 skriver:

Mine drenge elsker LEGO dimension

Hun har arvet så  meget lego drinks at vi ikke har plads til det

Anmeld Citér

7. november 2017

Babilooo

Hun har arvet så  meget lego drinks at vi ikke har plads til det

Fylder nu egentlig ikke noget - det er til playstation

Anmeld Citér

7. november 2017

Kay

Smølfine123 skriver:

Fylder nu egentlig ikke noget - det er til playstation

Jeg ved ikke lge hvad min stavekontrol lavede men jeg skrev lego friends  og hun gidder ikke Playstation 

Anmeld Citér

8. november 2017

God-mor

Kay skriver:

Hejsa

Jeg kan godt li at være i lidt god tid med julegaver... og vores mindste er der styr på... men den store på 5 år ønsker sig ikke rigtig noget... Vi har Været I toys r' us og tage billeder af det hun ønsker sig og der er kun et par ting som en pude og et Barbie badekar... Vi skal både købe fra os og fra julemanden og selvfølgelig skrive ønskeseddel til resten af familien... 

Hun har en del legetøj både arve og fra fødselsdage og jul... og mangler ikke rigtig noget... Heller ikke praktiske ting...  har i nogle gode forslag?

Min datter på 4 år ville blive glad for GEOMAC, det leger hun en del med og er godt til børn i nærmest alle aldre  Ellers så tænker jeg et par rulleskøjter og udstyr hertil, så kan hun bruge foråret på at lærer at rulle (hvis hun ikke har rulleskøjter). 

Løbehjul, ny cykelhjelm, oplevelser fx teaterbilletter, biotur, årskort til Tivoli eller Zoo. 

Det var noget jeg tænker ville hitte hos de fleste 5 årige. Men det er svært får man syntes jo de kære små har alt 

Anmeld Citér

11. november 2017

Kay

God-mor skriver:

Min datter på 4 år ville blive glad for GEOMAC, det leger hun en del med og er godt til børn i nærmest alle aldre  Ellers så tænker jeg et par rulleskøjter og udstyr hertil, så kan hun bruge foråret på at lærer at rulle (hvis hun ikke har rulleskøjter). 

Løbehjul, ny cykelhjelm, oplevelser fx teaterbilletter, biotur, årskort til Tivoli eller Zoo. 

Det var noget jeg tænker ville hitte hos de fleste 5 årige. Men det er svært får man syntes jo de kære små har alt 

Både rulleskøjter og cykelhjelm osv har hun og interessere sig ikke for geomac desværre... 

Men ja det bliver nok en tur... tror bare det er lidt svært for hende at forstå juleaften 

Anmeld Citér

11. november 2017

God-mor

Kay skriver:

Både rulleskøjter og cykelhjelm osv har hun og interessere sig ikke for geomac desværre... 

Men ja det bliver nok en tur... tror bare det er lidt svært for hende at forstå juleaften 

Det er svært  Syntes virkelig heller ikke mine mangler noget. Men oplevelser er altid gode selvom de måske syntes det er kedeligt at få på dagen 

Anmeld Citér

11. november 2017

ønskebørn74

Kay skriver:

Hun har sengetøj men kunne vel godt bruge et ekstra... hun gider ikke rigtig malebøger men tegner meget selv. .. Måske noget hobby relateret...

Lækre pallietter, glimmerlim, pompons til at klistre på, farvet mønstret karton i små bøger. De der nye vandfarver der ikke sviner. Mønster sakse osv.. jojo vi er krea herhjemme ����

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. november 2017

Kay

ønskebørn74 skriver:

Lækre pallietter, glimmerlim, pompons til at klistre på, farvet mønstret karton i små bøger. De der nye vandfarver der ikke sviner. Mønster sakse osv.. jojo vi er krea herhjemme ����

Vi er meget krea her hjemme... Vi har et helt krea "rum"  der er fyldt med alt det �� 

Anmeld Citér

13. november 2017

Kay

God-mor skriver:

Det er svært  Syntes virkelig heller ikke mine mangler noget. Men oplevelser er altid gode selvom de måske syntes det er kedeligt at få på dagen 

Kommer tid kommer råd hun har lige selv fortalt at hun ønsker sig et armbåndsur så hun kan lære klokken  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.