Desværre er lægerne i dk virkelig mærkelig.
Jeg har deciderede fået frarådet flere børn.
Jeg har en født i uge 32 og en uge 29 der desværre gik bort og alligevel vel lægerne ikke godkende en sterilisation fordi jeg er under 30 (er 26) har haft 11 spontane aborter og jeg kan bare ikke mere..
Min krop er færdig, jeg har kronisk bækkenløsning, smerter og som sagt abortere jeg får et godt ord, jeg har været indlagt i psykiatrien med en MEGET svær depression (forsøgte at tage mit eget liv, min mand kom så hjem før tid) og jeg overlevede.
Jeg har siddet på mine grædende knæ helt oplyst og hulker og tikker mig igennem en samtale ved lægen og fået en henvisning kun får at blive afvist på hospitalet pga alder
Jeg har en kromosom fejl der gør jeg ikke kan tage nogen former for hormonel medicin, jeg kan ikke få kobber spiral (pga smadret livmoder efter et ekstremt fejl slagen kejsersnit som i 1 ud af 100.000 mennesker) så jeg har ikke anden mulighed end at blive steriliseres og endten vil den ene ikke ellers vil den anden ikke
Jeg siger ikke dette for at skræmme dig men jeg vil være ærlig og fortælle hvordan det har været for mig. Jeg bor i midtjylland og forhåbentlig har du en bedre læge og hospital end mig 

Anmeld
Citér