Når mødregruppen er noget lort...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2017

Junipige15

Profilbillede for Junipige15
Anonym skriver:

Er der mon andre her, som synes, at deres mødregruppe er/var noget lort? 

Måske har jeg bare været uheldig, men i min ender der med at være en uheldig tendens til at dømme andre for deres valg, holde nogle af mødrene udenfor, osv. 

Det var bare ikke det, jeg troede, en mødregruppe ville være. Blergh.

Min mødregruppe var ikke 'lort' - men bare ikke noget for mig  har bare meldt mig ud, og er så også helsig at jeg ses med 3 barndomsveninder der også er på barsel med mit første barn var jeg heller ikke i èn, der valgte jeg det fra på forhånd. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

2. november 2017

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

Syntes det er ærgerligt hvis man ønsker at komme i mødregruppe, og det så ikke fungere...Jeg selv er kommet i gruppe med de skønneste 4 tøser - Her i Tranbjerg J hvor jeg bor bliver man sat lidt sammen efter alder - Under 25 år sammen. 

Vi er alle i alderen 26-32 og alle er det første barn. Ved simpelthen ikke hvad jeg skulle have gjort uden den ugentlige dag i mødregruppen - Det giver mig et skud energi  Er næsten nervøs for om en evt. kommende mødregruppe kan leve op til den første 

Men ja tænker man kan forhøre sig hos sin sundhedskplejeske om en ny gruppe.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.