Når mødregruppen er noget lort...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.319 visninger
11 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. november 2017

Anonym trådstarter

Er der mon andre her, som synes, at deres mødregruppe er/var noget lort? 

Måske har jeg bare været uheldig, men i min ender der med at være en uheldig tendens til at dømme andre for deres valg, holde nogle af mødrene udenfor, osv. 

Det var bare ikke det, jeg troede, en mødregruppe ville være. Blergh.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

1. november 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Bed din SP om en ny gruppe. 

Jeg var kun i mødregruppe en enkelt gang. Det var bare ikke mig.

Anmeld Citér

1. november 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Er der mon andre her, som synes, at deres mødregruppe er/var noget lort? 

Måske har jeg bare været uheldig, men i min ender der med at være en uheldig tendens til at dømme andre for deres valg, holde nogle af mødrene udenfor, osv. 

Det var bare ikke det, jeg troede, en mødregruppe ville være. Blergh.

Min mødregruppe var også lort. Følte altid man gjorde alt forkert fordi de andre havde andre børn og den eneste af de andre der ikke havde var 40 så hun var mere "voksen" hvis man kan sige det sådan. 

Jeg droppede ud af den og var glad for at jeg havde min Facebook terminsgruppe og veninder til sparring. 

En mødregruppe er heldigvis ikke et must have

Anmeld Citér

1. november 2017

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Min gruppe var også træls, så havde folk pludselig ikke tid alligevel, så jeg kom i en ny hvor de andre børn så er omkring 3 måneder yngre end min, men den er faktisk fin  

Anmeld Citér

1. november 2017

Anonym

Jeg var meget langt fra de andre i min mødregruppe, syns det var et stort show off af både babyer, hus, flotteste og selvf sundeste kage osv osv... De fleste var nok os 10 år ældre end mig og havde helt styr på villa, Volvo og mand, hvor jeg var enlig mor i lejet hus med en 10 år gammel bil... Ej det spillede bare ikke! 

Jeg har termin igen om lidt og har bestemt ingen planer om at skulle i mødregruppe igen... 

Anmeld Citér

1. november 2017

tarkoflen

Vi fik lidt sent en ind i min første mødregruppe, der heller ikke havde været så heldig med den mødregruppe hun først var startet i. Så det kan sagtens lade sig gøre at komme i en ny, hvis du gerne vil i en mødregruppe. For den måde du beskriver din mg på, er bestemt ikke sådan en mg burde være! 

Både i min første og nu min anden mg har der ikke være noget som helst konkurrence, og det bør der heller ikke være! 

Anmeld Citér

2. november 2017

Buller4321

Profilbillede for Buller4321

Jeg synes os den mødregruppe jeg var i var træls. Den yngste af de andre var 10 år ældre end mig, synes bare jeg var langt fra de andre dengang og slet ikke passede ind. 

Jeg stoppede efter to gange. Jeg gøre mig fuldstændig drænet for energi de to gange jeg var afsted, synes det handlede om hvem der kunne råbe højest. 

Tænker du evt kan be om en ny gruppe, eller gå til noget andet med baby. 

Jeh vil ikke gå i mødregruppe denne gang, jeg tager bare babysvømning og kigger på, hvad der ellers er af tilbud 

Anmeld Citér

2. november 2017

Miti's mama

Profilbillede for Miti's mama

Min sundhedsplejerske havde gjort rigtig meget ud af at få mig i en gruppe af kvinder på min egen alder, og det var rigtig fint. Men jeg sad der som lærervikar og en karriere der var gået helt i stå, mens de andre var læger og lægesekretærer (no kidding! Alle sammen!), store palæer og fancy biler. Jeg havde samtidig en fødselsdepression boblende, så jeg sagde fra. De var ellers rigtig søde, men kunne slet ikke overskue at skulle have dem hjem i min bitte lejlighed med genbrugsmøbler. 

Har dog familie medlemmer med børn i samme alder som mine egne, så får hvad jeg skal bruge 

Anmeld Citér

2. november 2017

Anonym trådstarter

Buller4321 skriver:

Jeg synes os den mødregruppe jeg var i var træls. Den yngste af de andre var 10 år ældre end mig, synes bare jeg var langt fra de andre dengang og slet ikke passede ind. 

Jeg stoppede efter to gange. Jeg gøre mig fuldstændig drænet for energi de to gange jeg var afsted, synes det handlede om hvem der kunne råbe højest. 

Tænker du evt kan be om en ny gruppe, eller gå til noget andet med baby. 

Jeh vil ikke gå i mødregruppe denne gang, jeg tager bare babysvømning og kigger på, hvad der ellers er af tilbud 

Fuldstændig! Den ene snakker højere end den anden og afbryder mere end den næste osv. - man bliver rundtosset. Og når man så har en baby som min, der bliver stresset af alt det larm, så er det vildt drænende.

Og så ammer jeg ikke, hvilket jeg desværre føler mig utroligt dømt for, suk.

Anmeld Citér

2. november 2017

Buller4321

Profilbillede for Buller4321
Anonym skriver:

Fuldstændig! Den ene snakker højere end den anden og afbryder mere end den næste osv. - man bliver rundtosset. Og når man så har en baby som min, der bliver stresset af alt det larm, så er det vildt drænende.

Og så ammer jeg ikke, hvilket jeg desværre føler mig utroligt dømt for, suk.

hvis amning ikke fungerede for jer, så kan du jo ikke gøre noget ved det. Det handler om hvad der passer bedst til dig og din baby - og skidt med hvad andre synes 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+