Nu har jeg godt nok ikke født endnu så ved ikke om det kan kaldes en fødselsdepression, men jeg er 36+4 og er begyndt at fortryde at jeg blev gravid. Nogle dage ville jeg ønske at jeg havde fået en abort.
Jeg frygter at jeg vil være en forfærdelig mor og går med tanker om at det ville være bedre hvis jeg bare døde efter fødslen så mit barn ikke skulle trækkes med mig. Jeg græder ofte ved tanken om at blive mor om lidt. Det skal dog påpeges at jeg aldrig kunne finde på at gøre noget der på nogen som helst måde kunne skade min baby!
Faren og jeg er ikke sammen længere og det har virkelig ikke hjulpet på noget af det, selvom vi stadig taler sammen. Jeg ved ikke om jeg kan snakke med ham om disse ting eller om det bare vil stresse ham da han lige er flyttet og er startet på nyt job. Han har bare altid været den jeg har støttet mig op af når jeg har haft det svært og det at han pludselig ikke er der mere har ramt mig lidt hårdt.
Føler virkelig bare at jeg er til besvær for alt og alle og ved slet ikke hvor jeg skal starte henne, hvis jeg får taget mig sammen til at kontakte min læge. Burde jeg bare ringe til lægen i morgen tidlig og fortælle det hele eller bliver det noget værre rod at gøre over telefonen? Der er ikke nogen tider hos ham før i næste uge og er bange for at jeg bakker ud når tiden nærmer sig.
Anmeld
Citér