Eksperthjælp: Højstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.296 visninger
0 svar
0 synes godt om
1. november 2017

Christina Haansbæk

Hej Christina
Jeg ved ikke om det er dit område men nu tager jeg chancen. Jeg kigger på brugt trip trap stol til kommende nices og er i tvivl om det er ligemange om det er den nye model eller gamle model virke en vil du Anbefal og hvorfor ???

Christinas svar

Hej

Tak for dit spørgsmål.

Der findes mange forskellige mærker og typer højstole - nogle klart bedre end andre.

Når man skal anskaffe sig en højstol kan man være opmærksom på følgende:

• Sikkerhed og stabilitet - barnets sikkerhed og stolens stabilitet bør være helt i top.
  • Justerbar - stolen bør kunne indstilles så den kan tilpasses barnet efterhånden som det vokser.
  • Fodplade - stolen bør have en fodplade som kan indstilles for at barnet får den optimale siddestilling.
  • Rengøring - stolen bør være i et materiale og design der gør den nem at rengøre.
God fornøjelse med at finde en stol til din niece.

De bedste hilsner
Christina Haansbæk,
børnefysioterapeut

Christina tilbyder udredning, råd og vejledning, motorisk testning samt behandling af børn i alderen 0-15 år. Typiske problemstillinger kan være motorisk forsinkelse, motorisk uro, hypermobilitet, kranie skævhed, usikker hånddominans samt sansemotoriske vanskeligheder. Christina er mobil børnefysioterapeut og kører i Hovedstadsområdet samt Nordsjælland.

Se Christinas hjemmeside: FysioterapiTilBørn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.