Lille knude under armen? Hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2017

CKJ

Profilbillede for CKJ

Min søn havde en sidste år (dog på halsen) - og svaret fra lægerne var det samme; virus bla bla bla - men knuden blev større og drengen 'underlig' - han havde så faktisk borrelia!!! Så! Jeg vil til en hver tid søge råd og vejledning ved lægen. 

Knus til dig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2017

Momselomse

Profilbillede for Momselomse
Anonym skriver:

Jeg har for et par dage siden opdaget jeg har en "knude" under højre arm,  tænker det måske er en lukket svedkirtel (søgte på nettet) men hvordan ved man om det er det? Eller en fedtknude? 

Den er ret hård, ikke øm og man kan ikke se noget på huden (altså man ved det kun hvis man mærker efter). Min mand tror det en talkirtel og siger jeg bare skal lade den være,  (ved ikke helt hvad det er). 

Er det noget som selv forsvinder? Og hvor længe går der Ca tror i? 

Jeg tænker ikke kræft da ingen i min familie har haft det. Men bryder mig alligevel ikke om forandringer i/under huden.

Håber nogle lige vil dele lidt erfaringer. 

Til lægen med dig! Håber den er harmløs.

Anmeld Citér

31. oktober 2017

Abracadabra

Anonym skriver:

Det er lidt som om den sidder fast længere nede (ved ikke om det giver mening.) jeg kan, hvis jeg trykker med fingrene om den, få fat rundt om den. Den er ikke ret stor, hvis jeg skal give et bud omkring midten af en enkrone. 

Hvis den ikke er større end hullet i en enkrone, er den efter al sandsynlighed fredelig. 

Anmeld Citér

31. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Også hvis det så nyt? Opdagede den jo først i forgårs og tror jeg ville have opdaget den tidligere hvis den havde været der længe. 

Der er heller ingen i vores familie der har haft kræft så vidt jeg ved, og er kræft ikke mest noget der går i generationer i familier? (undskyld min uvidenhed ). 

Altså der er heller ikke kræft i min familie ud over min far, så man kan aldrig vide sig sikker. 

Under alle omstændigheder er det godt at få kigget på også selvom det er ret nyt. Tingene skal jo starte et sted.. Ligesom at sige når tvet ikke virker "jamen det virkede jo igår!?" 

Håber du lige får det set efter, der er meget der kan være til grunde for det og størstedelen er harmløse, men hvis det er noget er det bedst at tage det så tidligt som muligt

Anmeld Citér

31. oktober 2017

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Det er lidt som om den sidder fast længere nede (ved ikke om det giver mening.) jeg kan, hvis jeg trykker med fingrene om den, få fat rundt om den. Den er ikke ret stor, hvis jeg skal give et bud omkring midten af en enkrone. 

Det skal føles som den smutter rundt, hvis den sidder fast, så skal du have den undersøgt...

Anmeld Citér

31. oktober 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Hvis den ikke er større end hullet i en enkrone, er den efter al sandsynlighed fredelig. 

Nej den er nemlig ikke ret stor, hvilket fik mig til at tænke lukket svedkirtel, som også var det første der kom frem da jeg Googlede. (i know dont Google dissease) 

Anmeld Citér

31. oktober 2017

Mamacita til 2 piger

Afsted med dig.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.