Søger hjælp til det med overtøj til børn. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2017

Babilooo

Forede gummistøvler eller termosko er ikke fodtøj til hver dag. .. ligesom gummistøvler. De er dårligere for fødderne og ikke lige så sunde .

så køb nogle ordentlige vinterstøvler. 

Min ældste på 8 har vinterjakke og vinterstøvler. Min yngste er meget varm. Han vil ikke have vinterjakke på fordi den er for varm. Så en flyverdragt er utænkelig lige pt for ham. Han har termojakke og regnjakke på over. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2017

Tystys14

Flomama skriver:

Gummi støvler med for og nu vinter støvler 

Flyverdragt i dag 

Forret regntøj  

Må indrømme jeg synes det er ret vildt at dine børn har så lidt på. Det ville de have påtalt i min søns bh  

De har uldsokker og tyk striktrøje under deres dunjakker idag.  Bare så du ikke tror jeg forsømmer dem. Men skrev for at finde en mere langsigtet løsning, da især den store var utilfreds over to lag tøj. 

Anmeld Citér

30. oktober 2017

MKBP

Profilbillede for MKBP

Min søn på 3 blev afleveret i vinterjakke og sine sneaks med højt skaft - i bhv'en har han termotøj, regntøj og en fleecetrøje liggende, så kan de vurdere hvad han skal ha' på :-) Han har også en tynd bomuldshue på ! Flyverdragt får han først med når det er rigtig koldt ! - det samme med vinterstøvler ! Jeg arbejder i en bhv og over middag, hvor solen stod højt på himlen, ville ungerne være smeltet væk i flyverdragt ;-) Det kommer selvfølgelig an på barnet og dets aktivitetsniveau - men synes det er alt, alt for tidligt med flyverdragt, handsker, vinterhue og vinterstøvler...- hvad skal de så ha' på når der er frost ?? 

Min datter på 6, blev sendt i skole med vinterjakke og høje sneaks !

//Mette 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.