Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Katia Juul Skovgaard skriver: Hejsa Jeg vil også gerne stille mig til rådighed
Hejsa Jeg vil også gerne stille mig til rådighed
Hej Katia - det lyder godt. Vil du skrive til mig på min mail pihansen@hotmail.com? Så kan vi finde ud af at mødes :-)
de bedste hilsner Pia
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nupa-Sofia skriver: Jeg vil gerne, men min situation var ret særpræget
Jeg vil gerne, men min situation var ret særpræget
Hej - okay. Har du lyst til at skrive til mig på pihansen@hotmail.com? Jeg er nysgerrig på at høre lidt mere - måske vi kan mødes alligevel:-)
Jeg vil gerne, men ved ikke om det er for længe siden jeg har født. Mine børn er fra 2007 og 2012.
Geografien kan nok også være et issue, jeg bor i sydtyskland (har født i DK) men vil kunne tage den over facebook video chat eller tlf.
jeg har lige sendt dig en mail
Ms.Momo skriver: jeg har lige sendt dig en mail
Hej,
jeg har lige svaret tilbage. Jeg ser, at du bor i Tyskland, men lad os prøve Skype/Messenger eller andet - dine oplevelser er meget relevante for mit projekt.
De bedste hilsner Pia
Hej jeg har sendt dig en mail for noget tid siden, ved ikke om du har modtaget den? Jeg har ihvertfald født 3 gange
Clarasmor2010 skriver: Hej jeg har sendt dig en mail for noget tid siden, ved ikke om du har modtaget den? Jeg har ihvertfald født 3 gange
hm, jeg prøver at svare så hurtigt som muligt, og tjekker jævnligt, men den må være smuttet? Det er jeg ked af. Vil du prøve at skrive igen?
Mor-i-Bayern skriver: Jeg vil gerne, men ved ikke om det er for længe siden jeg har født. Mine børn er fra 2007 og 2012. Geografien kan nok også være et issue, jeg bor i sydtyskland (har født i DK) men vil kunne tage den over facebook video chat eller tlf.
Hej! Tak for din besked - fik jeg svaret dig? Lad os prøve at finde ud af noget. Skriv meget gerne til mig på pihansen@hotmail.com mvh Pia
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128