Skal vi tage kontakt nu eller senere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2017

Redbutterfly

mpr skriver:

Hold da helt op, hvordan er det lykkedes dig at gå så langt ned i vægt på et år? Det ville betyde et vægttab på 33 kg for mit vedkommende hvis jeg skulle gå fra 117 til 83 kg.. Det virker helt utroligt.. men kan vel godt lade sig gøre.. Sidst jeg var afsted vejede jeg cirka 90 og der havde vi prøvet et års tid. Har aldrig haft mine menstruationer mere end 2-4 gange om året medmindre jeg har været på medicin i forbindelse med barnløshedsbehandlingen. Og har vejet 67 kg, 2½ år før jeg fik min diagnose. Så jeg tvivler på at jeg pludselig kommer til at fungere bare fordi jeg taber mig men der er selvfølgelig bedre chancer  

Uha jamen det er nok også gået usundt hurtigt i mit tilfælde, da mit liv ændrede sig drastisk sidste jul - jeg udviklede nok en mindre spiseforstyrrelse efter jul og spiste det absolut minimale kun for overlevelse! Og så havde jeg en partner der hjalp og opfordrede mig til at bruge min krop mere, så det pludselig stærkt henover foråret. Og da jeg så startede på nyt og fysisk hårdt arbejde i starten af sommeren gav det lige lidt ekstra. Nu har jeg selvfølgelig måtte omligge min kost igen efter jeg opdagede graviditeten så baby bliver sund og rask. 

Og det er selvfølgelig ret væsentligt med en normal cyklus, så hvis et vægttab alene ikke kan gøre det for dig, så er det selvfølgelig klart at i stadig skal i behandling! Men ja det ville stadig være en start  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2018

esioul

Hvordan er det gået ? 

Anmeld Citér

16. april 2018

hvj

Jeg synes i skal gå op og få en henvisning, der er også ventetid. Du vil, med en BMI på 39, bedt om at tabe dig, men ikke nødvendigvis så du kommer ned på BMI 30 eller der under 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.