Jeg sidder lidt med nogle tanker omkring at genoptage fertilitetsbehandling. Vi var sidst i behandling fra august 2013 og til februar 2015, hvor jeg måtte tage en pause fordi jeg gik psykisk ned efter at vi var begyndt med hormon behandling med nåle.
Nu overvejer jeg at vi skal prøve at blive henvist igen. Jeg ved at de ikke opstarter hvis man er over 34 BMI og det er jo helt fair, man skal have de bedste vilkår. De vil helst at man har under 29 i BMI.
Jeg har dog brug for at få sat øjne på om jeg skal bede om henvisning nu og så komme ind til samtale, så vi kan få planlagt vægttab indenfor x antal måneder og at jeg så kommer ned under 34 og vi så kan gå igang.. Eller skal jeg vente til jeg er nede under BMI 34 før jeg beder om at blive henvist? Og så måske bliver bedt om at tabe mig endnu mere før vi går igang. Lige nu ligger jeg på 39,1 i BMI.. Efter jeg gik ned sidst røg der desværre lige 27 kg på o_o! Det var helt sindsygt, men ja det skete.. Det skal så også siges jeg har PCOS så kigger jeg bare på en kage så har jeg nærmest taget 2 kg på
Jeg tror måske også det vil være nemmere at skabe motivation hvis jeg har en tidsbegrænset periode til at nå og tabe mig så jeg kan genoptage rejsen imod min drømme baby
Men hvad tænker i? Vi har kæmpet for at få en baby lige om lidt i 5 år.. 
Anmeld
Citér