Trekant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har også et par venner som jeg har haft sex med tidligere, og vi kan da tale lidt om det eftersom vi også har lavet lidt forskelligt sammen. Men jeg er gået et par skridt videre siden, og det føles sgu også bare lidt forkert at tale om mit nuværende sexliv med en forhenværende sexpartner. 

Ja, det kan jeg sagtens følge. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

25. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis det viser sig at være noget for jer så kan jeg anbefale scor.dk. Der er mange derinde der søger par til 3 kanter. Og der er mange man kan dele oplevelse og grænser med. Og få nye ideer fra

når det så er sagt. Så har jeg prøvet både 3 kant m/m/k og k/k/m. 

I m/m/k situationen hjalp det meget kun at være sammen med den ene til at starte med og at den anden så ligesom bare hængtede jeg på når han følte for det. I jeres tilfælde ville jeg nok vælge at være sammen med ekstra manden og det så var din mand der hægtede sig på.

god fornøjelse. Synd du ikk har flere at tale med. Ville gerne tale med dig om sådan nogle ting hvis det var. Jeg dømmer ingen og synes kun det er fedt at høre andres erfaringer og lyster. 

Hilsen en med nymphoman "diagnose" konstateret 

Vi har talt lidt om scor o.lign, men vi vil egentlig gerne at det er en vi kender og stoler lidt på, men uden at det er en tæt ven, hvor forholdet til ham kan risikere at blive ødelagt. Derfor blev scor sorteret fra igen. Og det har jo så også gjort det lidt sværere at finde en. Min mand har så et job, hvor man ofte hurtigt kommer ind på nye mennesker og skal kunne stole på hinanden. Så arbejder de intensivt sammen i en kort periode og er derefter ofte videre i hver sin ende af landet igen. Derfor kom vi til at tale om, om man mon kunne finde en på den måde. Og det har han så gjort  

Tak for input til selve akten. Jeg har ikke mødt manden og kommer ikke til det før den dag. Men det giver god mening med at den ene hægter sig på. Vi har dog talt om, at jeg nok skal være bundet og blindfoldet, så måske vil det virke mere naturligt, at min mand så "starter". 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Vi har talt lidt om scor o.lign, men vi vil egentlig gerne at det er en vi kender og stoler lidt på, men uden at det er en tæt ven, hvor forholdet til ham kan risikere at blive ødelagt. Derfor blev scor sorteret fra igen. Og det har jo så også gjort det lidt sværere at finde en. Min mand har så et job, hvor man ofte hurtigt kommer ind på nye mennesker og skal kunne stole på hinanden. Så arbejder de intensivt sammen i en kort periode og er derefter ofte videre i hver sin ende af landet igen. Derfor kom vi til at tale om, om man mon kunne finde en på den måde. Og det har han så gjort  

Tak for input til selve akten. Jeg har ikke mødt manden og kommer ikke til det før den dag. Men det giver god mening med at den ene hægter sig på. Vi har dog talt om, at jeg nok skal være bundet og blindfoldet, så måske vil det virke mere naturligt, at min mand så "starter". 

Det virker som en rigtig god måde at starte det på også. Med bundet og blindfoldet. Evt starte sådan fra start så du faktisk slet ikk ser ham før bagefter så at sige. Det kan jeg da kun set det spændende i.  

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det virker som en rigtig god måde at starte det på også. Med bundet og blindfoldet. Evt starte sådan fra start så du faktisk slet ikk ser ham før bagefter så at sige. Det kan jeg da kun set det spændende i.  

Det er egentlig også det vi har talt om. At han for mig skal være "fremmed" indtil de beslutter sig for at tage blindfoldet af. Og at det nok starter med en massage - tænker egentlig at det så "glider let" derfra. 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det er egentlig også det vi har talt om. At han for mig skal være "fremmed" indtil de beslutter sig for at tage blindfoldet af. Og at det nok starter med en massage - tænker egentlig at det så "glider let" derfra. 

Det kommer det helt sikkert til. Misunder dig sq helt lige nu  

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kommer det helt sikkert til. Misunder dig sq helt lige nu  

Er også ret spændt på det. Sommerfugle i maven siden min mand fortalte, at han har fundet en. 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Er også ret spændt på det. Sommerfugle i maven siden min mand fortalte, at han har fundet en. 

Kan jeg godt forstå. det er da også super spændende 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan jeg godt forstå. det er da også super spændende 

Ja, nu er det bare svært at vente på lige pludselig. Når man ved at det bliver til noget 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ja, nu er det bare svært at vente på lige pludselig. Når man ved at det bliver til noget 

Har i aftalt en dato endnu?

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonym trådstarter

Har i aftalt en dato endnu?

Ikke helt fast, men "the ballpark". Min mand er ude at rejse med sit arbejde lige nu. Og manden her er afsted sammen med ham. De er først hjemme igen om 7 uger  Som om jeg kan finde ud af at vente 7 uger med den besked...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+