Trekant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.266 visninger
24 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. oktober 2017

Anonym trådstarter

Hej alle.

Jeg skriver herinde fordi jeg har brug for at komme ud med noget og "snakke" med  andre. I mit privatliv har jeg egentlig kun 1 person jeg kan tale åbent med om sex udover min mand. Den ene person er så ukontaktbar de næste par uger, så nu hår det ud over jer herinde. Min mand og jeg har egentlig altid haft et ret eksperimenterende sexliv m. bla lidt "hårdere" bdsm, rollespil og iltregulering. Dette er grunden til at der er meget få jeg kan tale med om vores sexliv, da folk ofte er enten ret dømmende eller helt uforstående. De sidste par år har vi talt om at finde en ekstra mand, men er blevet bremset i det fordi vi ikke lige ved hvor dælen man starter med at finde sådan en, der kan være med på det og hvordan man så starter den samtale op. Men nu fortæller min mand mig så, at han har fundet en. Og han har faktisk også spurgt ham. Og han er squ med på den.  Men selvom vi som sagt har været ret eksperimenterende, så er dette helt nyt territorie. Så mit spørgsmål er lidt - er der nogen, der har erfaring med den slags og har nogle "input" til at få en god oplevelse? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

24. oktober 2017

Anonym

Ingen erfaring med en 3. Part, men Fuck jeg ville ønske jeg havde men det kommer nok. Vores sexliv er også lidt mere særpræget end normalen. Jeg taler faktisk slet ikke med nogen om det andet end kæresten.. tror sgu ikke jeg kender nogen der ville kunne relatere til det. 

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ingen erfaring med en 3. Part, men Fuck jeg ville ønske jeg havde men det kommer nok. Vores sexliv er også lidt mere særpræget end normalen. Jeg taler faktisk slet ikke med nogen om det andet end kæresten.. tror sgu ikke jeg kender nogen der ville kunne relatere til det. 

Nej, det er ikke let at finde nogle der kan relatere til det. Og selv hvis folk forsøger ikke at være super dømmende, så kan de bare slet ikke forstå.  Vi har talt om 3. part næsten siden vi mødtes for 6 år siden, men det er "først" de sidste par år at samtalen er blevet mere alvorlig og vi er blevet helt klar på det.

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er iøvrigt også lang tid siden jeg opgav at forsøge at tale med andre om vores sexliv. Jeg fandt så, ved et tilfælde, ud af, at ham min kammerat (som egentlig også er kollega ) er til lidt de samme ting. Og det er egentlig meget rart at have en at snakke med engang imellem. Har altid haft et stort behov for at tale om sex. 

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Rosa-Sofia

Off topic. Findes der virkelig så mange, der er fordømmende eller uforstående om eksperimenterende sex? 

Jeg troede det var blevet mainstream at være til trekanter og bdsm nu føler jeg mig sær  

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Anonym trådstarter

Nupa-Sofia skriver:

Off topic. Findes der virkelig så mange, der er fordømmende eller uforstående om eksperimenterende sex? 

Jeg troede det var blevet mainstream at være til trekanter og bdsm nu føler jeg mig sær  

Det er egentlig ikke så meget bondage delen af det folk har reageret på. Det er mere dsm-delen. De kan synes det er total mærkeligt at jeg "tillader" at blive domineret eller blive udsat for smerte.

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Anonym

Nupa-Sofia skriver:

Ja det er da blevet mere mainstream med blid bondage efter 50 shades bølgen. Men jeg tvivler på at ret mange tager det længere end lidt håndjern og et klap bagi. Det virker i hvetfald ikke sådan på dem jeg kender. 

Hos os er det noget med at presse grænsene, fx med iltregulering som ts også nævner, deepthroat , fisting, dobbeltpenetration og i den dur. 

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det er iøvrigt også lang tid siden jeg opgav at forsøge at tale med andre om vores sexliv. Jeg fandt så, ved et tilfælde, ud af, at ham min kammerat (som egentlig også er kollega ) er til lidt de samme ting. Og det er egentlig meget rart at have en at snakke med engang imellem. Har altid haft et stort behov for at tale om sex. 

Jeg har også et par venner som jeg har haft sex med tidligere, og vi kan da tale lidt om det eftersom vi også har lavet lidt forskelligt sammen. Men jeg er gået et par skridt videre siden, og det føles sgu også bare lidt forkert at tale om mit nuværende sexliv med en forhenværende sexpartner. 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg skriver herinde fordi jeg har brug for at komme ud med noget og "snakke" med  andre. I mit privatliv har jeg egentlig kun 1 person jeg kan tale åbent med om sex udover min mand. Den ene person er så ukontaktbar de næste par uger, så nu hår det ud over jer herinde. Min mand og jeg har egentlig altid haft et ret eksperimenterende sexliv m. bla lidt "hårdere" bdsm, rollespil og iltregulering. Dette er grunden til at der er meget få jeg kan tale med om vores sexliv, da folk ofte er enten ret dømmende eller helt uforstående. De sidste par år har vi talt om at finde en ekstra mand, men er blevet bremset i det fordi vi ikke lige ved hvor dælen man starter med at finde sådan en, der kan være med på det og hvordan man så starter den samtale op. Men nu fortæller min mand mig så, at han har fundet en. Og han har faktisk også spurgt ham. Og han er squ med på den.  Men selvom vi som sagt har været ret eksperimenterende, så er dette helt nyt territorie. Så mit spørgsmål er lidt - er der nogen, der har erfaring med den slags og har nogle "input" til at få en god oplevelse? 

Hvis det viser sig at være noget for jer så kan jeg anbefale scor.dk. Der er mange derinde der søger par til 3 kanter. Og der er mange man kan dele oplevelse og grænser med. Og få nye ideer fra

når det så er sagt. Så har jeg prøvet både 3 kant m/m/k og k/k/m. 

I m/m/k situationen hjalp det meget kun at være sammen med den ene til at starte med og at den anden så ligesom bare hængtede jeg på når han følte for det. I jeres tilfælde ville jeg nok vælge at være sammen med ekstra manden og det så var din mand der hægtede sig på.

god fornøjelse. Synd du ikk har flere at tale med. Ville gerne tale med dig om sådan nogle ting hvis det var. Jeg dømmer ingen og synes kun det er fedt at høre andres erfaringer og lyster. 

Hilsen en med nymphoman "diagnose" konstateret 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det er da blevet mere mainstream med blid bondage efter 50 shades bølgen. Men jeg tvivler på at ret mange tager det længere end lidt håndjern og et klap bagi. Det virker i hvetfald ikke sådan på dem jeg kender. 

Hos os er det noget med at presse grænsene, fx med iltregulering som ts også nævner, deepthroat , fisting, dobbeltpenetration og i den dur. 

1. Tror nemlig også lidt at det "bliver på den søde side" for mange. Og hvis man så fortæller en smule om hvad vi laver, så tror folk at det er samme stil og bliver nok lidt chokeret over at det måske ikke er så "sødt" hjemme ved os. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.