Eksperthjælp: Testamente ugifte samlevende, der venter barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
0 svar
0 synes godt om
23. oktober 2017

Helene Treschow

Vi venter barn indenfor den næste måned, er ikke gift og vil derfor gerne sikre hinanden juridisk gennem et testamente. Vi kan af gode grunde ikke opgive navn og fødselsdato på vores datter i et testamente på nuværende tidspunkt, så skal vi lave testamente nu, og så opdatere det igen om en måned når hun er født, eller hvordan griber man det bedst an?

Helenes svar

Kære Majse

I kan sagtens lave/få lavet et testamente nu, selvom jeres kommende barn ikke er født. Hvorvidt testamentet skal opdateres, afhænger af jeres ønsker. I er velkomne til at kontakte mig på min arbejdsmailadresse: ht@nexusadvokater.dk, hvis du vil specificere jeres ønsker for mig.

De bedste hilsner - og tillykke med den kommende familieforøgelse

/Helene

Helene har stor erfaring med at rådgive og føre sager om forældremyndighed, børns bopæl og samvær. Helene rådgiver derudover i forbindelse med (overvejelser om) separation og skilsmisse, ægtefællebidrag og bodeling, samt om børnebidrag. Endvidere rådgiver Helene ugifte samlevende og (kommende) ægtepar, blandt andet om samejeoverenskomster, ægtepagter, og testamenter, herunder også børnetestamenter

Se Helenes hjemmeside: NexusAdvokater.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.