Eksperthjælp: Familie adskilt, og senere fundet sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
0 svar
0 synes godt om
13. oktober 2017

Helene Treschow

Hej Helene ,
Jeg er far til 2 små born på 13 måneder og en på næsten 3 år , vi har haft manhe priblemer med vores kommune , hvor min børn ikke må få deres rettiheder , jeg var alene far , after moren bliv udvist begyte det at truer mig med tvangefjene børnene , men i virkliheden gidder det ikke at gi børnenes rettiheder fx børneydelse ,sundhedahjælp , og bøligstøtte , til sisdt jeg flugtede med min børn og tog dem med til deres mor , vi bliv maget dårligt behandlede .
hilsen abu

NB , here kan du læse om familien

https://www.b.dk/nationalt/ammende-mor-tvangshjemsendt-og-skilt-fra-sin-baby

Helenes svar

Kære Abu

Jeg vil meget gerne snakke med dig, og vil foreslå, at vi finder et tidspunkt, hvor vi kan ringe sammen. Du er hjertelig velkommen til at sende mig en mail (til min arbejdsmail) på: ht@nexusadvokater.dk, så finder vi et tidspunkt til en (gratis) telefonsamtale, kan du tro.

De bedste hilsner og ønsker

Helene

Helene har stor erfaring med at rådgive og føre sager om forældremyndighed, børns bopæl og samvær. Helene rådgiver derudover i forbindelse med (overvejelser om) separation og skilsmisse, ægtefællebidrag og bodeling, samt om børnebidrag. Endvidere rådgiver Helene ugifte samlevende og (kommende) ægtepar, blandt andet om samejeoverenskomster, ægtepagter, og testamenter, herunder også børnetestamenter

Se Helenes hjemmeside: NexusAdvokater.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+