Hej hej!
Jeg kan kun sige “go go go!” Vi har fået barn mellem min bachelor og kandidat, min kæreste er fuld tids håndværker, men en fra min mødregruppe er studerende, og ligeså er hendes kæreste, og det kan godt lade sig gøre
de køber tingene brugt, og får så meget i fripladstolskud at de kun giver 400 kr om måneden for dagpleje
jeg nyder at være studerende og have min datter, det giver mig en masse frihed til at hente tidligere
og det er dejligt! Det betyder også at sygdom er lettere at overkomme, for man kan jo læse hjemme
Jeg skrev selv et semesterprojekt om stigende alder for en førstegangsfødende på min BA, sjovt nok!
til sommer skal min kæreste studere igen, og vi kan få det til at løbe rundt, selvom vi har købt et hus
jeg har et SU-lån, et studiejob og min SU, og han skal have samme konstellation når han begynder at læse
det betyder jo selvfølgelig at vi ikke har uanede mængder med penge, men det løber rundt, og vi har råd til det vi skal have råd til
Jeg fik barselsdagpenge mens jeg var på barsel, fordi jeg havde været medlem af en a-kasse i over et bestemt stykke tid
Håber du kan bruge mit svar!
knus til dig 
Anmeld
Citér