Hej alle,
Jeg er ano, da det er ret ømt emne, Og vil helst ikke kunne sætte i forbindelse med dette af folk som jeg kender herinde fra.
Sagen er Den, at jeg er 28 uger henne. Første gangs og vi venter det første barnebarn i familien, hvilken jo er en dejlig og spændende ting for alle, masser ting af dele
. Og man er så heldig, at have to garvet mødre på hver sin side.
MEN uden at lyde som en rigtig heks og rigtig utaknemlig, må jeg altså spørger til råds hos jer herlige folk.
Vi har prøvet at få dette barn i flere år, Og havde egentlig opgivet da det så endelig lykkes os. Vi er selvfølgelig glade og lykkelig for, alle andre i familien er lige så spændte. Men min svigermor overtager alt nu og kommer med stikpiller omkring pasning m.m inden barnet overhovedet er født.
Hun køber vitterlig ALT og vi har intet at skulle ha sagt, det eneste vi selv har fået lov at købe er barnevogn, klædeskab og lidt tøj. Resten har hun bestemt hvordab skal se ud og være, ved ikke om det mig der for sortseer - men hun gør alle andre udover os kede af det, Fordi de selvfølgelig også gerne vil give lidt små ting hist og her.
Desværre har min mor trukket sig meget i alt dette da jeg fra start har sagt til alle, at hvis de havde i sinde at købe hvilket de var mere end velkommen til - ville jeg rigtig gerne vide den ene ting/møbel/mere tøj eller andet de vil købe, så alle inkl. Os selv havde en chance.
Min mand og jeg har flere gange sagt Nu, at det skal stoppe (selvfølgelig på en sød måde), Men hun skyder os ned overgang og mener hun gerne må også selvom jeg har forklaret hun såre folk ved sin opførelse - særligt mig fordi jeg netop havde glædet mig til at skulle ud og kigge m.m - og glæden er bare ødelagt nu.
.
Hvad kan Jeg/Vi ellers gøre ?
Hvis det er sådan nu, tør jeg slet ikke tænke på når h*n kommer til verdenen. Skal lige siges hun har aldrig opført sig sådan før, Hun plejer være en rigtig herlig person det lytter og forstår.
Pyha måtte lige ha luft - ødelægger mig inden i den her kamp allerede
.
Nogen gode råd ????