Julegave idéer 3 årig pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.204 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. oktober 2017

maria31

Nu starter juleræset snart.. Min søn på 2 år er forholdvis nem at købe til. Dog min 3 årige pige som er en meget forsigtig pige som ikke rigtig vil lege selv, har ikke rigtig nogle ønsker. Vi har legekøkken, dukker, biler, puslespil, bøger, klodser, dukkehus osv. men ikke noget hun leger med. Hun elsker at synge og danse men vi har musik instrumenter og ellers så dvd film men ville rigtig have noget legetøj som ville kunne hjælpe hende på vej til at lege mere sammen med hendes bror. Noget hvor hun skal bruge fantasien, rollespil lign. noget.  

Hvad leger jeres små piger med? nogle gode foreslag?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2017

BentePO

Jeg tror den bedste mulighed ville være at tage din pige med ned i BR og se hvad hun bliver tiltrukket af.

Eller du kan gå på internettet og kigge på hjemmesider som sælger legetøj og se hvad hun reagere på. 

Jeg køber mit legetøj tiil mine drenge på  sejleg.dk. og ellers så går jeg i den lokale BR. 

Held og lykke med det

Anmeld Citér

10. oktober 2017

Thea14

Vores datter på 4 leger meget med dukker, legekøkken, elsa og Anna ting, My little pony ting og trolls ting. Hun er også glad for musik og har en lille cd afspiller med høretelefoner til som hun elsker (nu er hun godt nok begyndt at høre musik fra ipaden istedet, da udvalget er større og hun ikke gider skifte cd). Hun har også er klaver med mikrofon til som jeg dog har måtte pille batterierne ud af fordi vi blev trætte af at høre på hende, og så godt synger hun altså heller ikke.

Ellers så tænker jeg perler, LEGO, tegne/male ting, puslespil osv. Noget I kan lave sammen og som hun også på sigt kan sidde med selv? 

Mig ellers så lad hende kigge legetøjskataloger igennem, se reklamer på tv osv. Så plejer børn at være gode til st ønske sig alt og intet  

Anmeld Citér

10. oktober 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
maria31 skriver:

Nu starter juleræset snart.. Min søn på 2 år er forholdvis nem at købe til. Dog min 3 årige pige som er en meget forsigtig pige som ikke rigtig vil lege selv, har ikke rigtig nogle ønsker. Vi har legekøkken, dukker, biler, puslespil, bøger, klodser, dukkehus osv. men ikke noget hun leger med. Hun elsker at synge og danse men vi har musik instrumenter og ellers så dvd film men ville rigtig have noget legetøj som ville kunne hjælpe hende på vej til at lege mere sammen med hendes bror. Noget hvor hun skal bruge fantasien, rollespil lign. noget.  

Min datter er heldigvis god til at lege selv. 

Hun leger meget med lego duplo, med legekøkken og med frost- og hestefigurer.

Af mig får hun en elsa-dukke med langt hår, og så ønsker hun sig mere lego (altid lego ), en cykel med pedaler, udklædningstøj, og my little pony/andre heste lignende figurer.

Anmeld Citér

10. oktober 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Udklædning, ansigtsmaling, modellervoks evt de der sæt med udstikkere og sådan, perler. Motoriske ting som trampolin, løbehjul, bobles til at bygge forhindringsbaner med. 

Anmeld Citér

10. oktober 2017

Stivdie

Her har vi også en forsigtig pige på knap 4 år. Dét der virkelig har hittet hos hende igennem det sidste års tid og som for alvor har fået gang i rollespilslegene er små figurer. Hun elsker Schleich figurer (alt skal være mor og barn), sine Anna og Elsa figurer fra Little Kingdom, sine Paw Patrol minifigurer og som det sidste nye har hun forelsket sig fuldstændig i Chuggington, så hun får tog og togbane med dem til fødselsdag og jul.

Desuden ønsker hun sig en "rigtig" cykel med støttehjul, ringeklokke og cykelkurv, samt en storepigeseng med hule i. 

Anmeld Citér

11. oktober 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
maria31 skriver:

Prøv at se den hjemmeside der hedder Chia de har rigtig mange gode børnene ting. 

Anmeld Citér

11. oktober 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
hannetheis skriver:

Prøv at se den hjemmeside der hedder Chia de har rigtig mange gode børnene ting. 

Hov den hedder ciha.dk. 

Anmeld Citér

11. oktober 2017

Thilde86

Hvad med et lægesæt? Man kan få mange forskellige af sådan nogle små kufferter med diverse ting til at lege læge med. Det er vildt godt til at lege med andre med også, fordi man jo skal bruge en patient også, og noget der virkelig kan bruges mange timer på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.