Eksperthjælp: Et skattespørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
0 svar
0 synes godt om
9. oktober 2017

Helene Treschow

Hej
Jeg har fået brev fra skat at de er ved at undersøge for de sidste 3 år om jeg har trukket for meget fra i skat. Jeg er en skovl til skat og kan være bange for at jeg har tastet forkert, hvad sker der ? Jeg har sendt alt jeg har af kvitteringer for renter ect. Samt kørsel til arbejde. Kommer jeg i fængsel, eller i retten,får jeg et brev om at jeg skal betale tilbage eller hvordan?
Jeg har skrevet til dem at såfremt jeg har glemt noget eller gjort noget forkert så betaler jeg absolut. Jeg har vildt ondt i maven over det.
Mvh Susanne

Helenes svar

Kære Susanne

Dit spørgsmål ligger desværre udenfor mit kompetenceområde. Måske du kan være heldig at få et gratis råd fra en advokat med speciale i skatteret.

De bedste hilsner

Helene Treschow

Advokat i Nexus Advokater

Helene har stor erfaring med at rådgive og føre sager om forældremyndighed, børns bopæl og samvær. Helene rådgiver derudover i forbindelse med (overvejelser om) separation og skilsmisse, ægtefællebidrag og bodeling, samt om børnebidrag. Endvidere rådgiver Helene ugifte samlevende og (kommende) ægtepar, blandt andet om samejeoverenskomster, ægtepagter, og testamenter, herunder også børnetestamenter

Se Helenes hjemmeside: NexusAdvokater.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+