Regndragt (hel dragt) erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2017

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Soonmom skriver:

En regndragt udelukker da regnbukser og termojakke idet det er en dragt ?

Og ja smag og behag er forskellig, men nu spurgte ts jo om erfaringer  

Det synes jeg nu ikke. Alm regntøj skal man vel bruge uanset og det samme med termotøjet. En foret regndragt kan på ingen måde erstatte det, at nogle så synes den er smart de dage det er koldt og regner er jo op til den enkelte 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2017

Soonmom

Dut-ugle skriver:

Det synes jeg nu ikke. Alm regntøj skal man vel bruge uanset og det samme med termotøjet. En foret regndragt kan på ingen måde erstatte det, at nogle så synes den er smart de dage det er koldt og regner er jo op til den enkelte 

Så har jeg så misforstået ts for jeg forstod at det var fordi hun skulle ud og have nyt regntøj til sit barn og i den forbindelse overvejede at købe en forret regndragt istedet 

Anmeld Citér

8. oktober 2017

fnuggi

SP10 skriver:

Tak for svar

han er 4 år.. Man kan få nogle med fleece så tænker han ikke skal have noget på under..

Syntes bare det er svært med udendørs tøj nu,og ved han ikke får tager ekstratøj på under hans overtøj..

jeg har den den snakker om med flees i og hun er super glad for den og hun bruger både den og softshel dragten og hun bliver tre om lidt og er lige startede i bh og vælger altid selv de to selv om vi har prøvet de to delte :-) 

Anmeld Citér

8. oktober 2017

Mortilsnart4

Hej

overvejer at købe en hel regndragt til min søn, lige nu er det for varmt til flyverdragt og som vejret er nu, tænker jeg den er meget smart, når det regner som det gør.

ved godt man kan købe regntøj med fòr og man kan tage termotøj under alm regntøj, men syntes nu de her virker gode.

men er der nogle der har haft sådan en dragt, er det spild af penge og er det for kort tid de kan bruge den eller er de smarte nok hvis det nu bliver en våd vinter igen?

Mine to mindste piger har regntøj med foer 

den mindste på 19 mdr har regntøj heldragt med foer 

og hende på 4 har i to delt 

De har osse begge alm regntøj og termotøj med 

den mindstes termo tøj er os en heldragt samt hun har en softwell dragt også ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.