Regndragt (hel dragt) erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.135 visninger
13 svar
4 synes godt om
7. oktober 2017

SP10

Profilbillede for SP10

Hej

overvejer at købe en hel regndragt til min søn, lige nu er det for varmt til flyverdragt og som vejret er nu, tænker jeg den er meget smart, når det regner som det gør.

ved godt man kan købe regntøj med fòr og man kan tage termotøj under alm regntøj, men syntes nu de her virker gode.

men er der nogle der har haft sådan en dragt, er det spild af penge og er det for kort tid de kan bruge den eller er de smarte nok hvis det nu bliver en våd vinter igen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
SP10 skriver:

Hej

overvejer at købe en hel regndragt til min søn, lige nu er det for varmt til flyverdragt og som vejret er nu, tænker jeg den er meget smart, når det regner som det gør.

ved godt man kan købe regntøj med fòr og man kan tage termotøj under alm regntøj, men syntes nu de her virker gode.

men er der nogle der har haft sådan en dragt, er det spild af penge og er det for kort tid de kan bruge den eller er de smarte nok hvis det nu bliver en våd vinter igen?

Hvor gammel er han?

Jeg synes regndragt er super til små børn, nok Ca op til 1-1,5 år maks.

Softshell dragt brugte min pige indtil Ca 2,5 år.

Du er nødt til at have varmt tøj under regndragten, hvilket begrænser bevægeligheden en del. Med Softshell dragt er det fint med f.eks en varm trøje under. 

Anmeld Citér

7. oktober 2017

SP10

Profilbillede for SP10
MummiT skriver:

Hvor gammel er han?

Jeg synes regndragt er super til små børn, nok Ca op til 1-1,5 år maks.

Softshell dragt brugte min pige indtil Ca 2,5 år.

Du er nødt til at have varmt tøj under regndragten, hvilket begrænser bevægeligheden en del. Med Softshell dragt er det fint med f.eks en varm trøje under. 

Tak for svar

han er 4 år.. Man kan få nogle med fleece så tænker han ikke skal have noget på under..

Syntes bare det er svært med udendørs tøj nu,og ved han ikke får tager ekstratøj på under hans overtøj..

Anmeld Citér

7. oktober 2017

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
SP10 skriver:

Tak for svar

han er 4 år.. Man kan få nogle med fleece så tænker han ikke skal have noget på under..

Syntes bare det er svært med udendørs tøj nu,og ved han ikke får tager ekstratøj på under hans overtøj..

Vi har været glade for dem. Min datter på 5 år får en igen i år. Det er meget nemmere for dem at komme i, i forhold til både at skulle i termotøj og regntøj.

Anmeld Citér

7. oktober 2017

SP10

Profilbillede for SP10
Dut-ugle skriver:

Vi har været glade for dem. Min datter på 5 år får en igen i år. Det er meget nemmere for dem at komme i, i forhold til både at skulle i termotøj og regntøj.

Hvilket mærke køber du,og hvor henne, syntes de svinger meget i pris?!

Anmeld Citér

7. oktober 2017

Dut-ugle

SP10 skriver:

Hvilket mærke køber du,og hvor henne, syntes de svinger meget i pris?!

Plejer at købe i føtex/Bilka når de er på bud. Bilka har nogle lige nu, så jeg i deres tilbudsavis.

Anmeld Citér

7. oktober 2017

Soonmom

Vi bruger tit regnbukser og termojakke og hvis det er koldt får han termotøj under regntøjet. 

Ville aldrig købe regndragt, det er kun i regnvejr den er god, I vådt vejr fortrækker jeg klart regnbukser og termojakke. Og nu er den totalt ubrugelig for nu skal flyverdragten findes frem 

Anmeld Citér

7. oktober 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
SP10 skriver:

Tak for svar

Min på 3 har termosæt og 2-delt regntøj. Det foretrækker pædagogerne i bh, og det er fint varmt endnu. 

Anmeld Citér

7. oktober 2017

Dut-ugle

Soonmom skriver:

Vi bruger tit regnbukser og termojakke og hvis det er koldt får han termotøj under regntøjet. 

Ville aldrig købe regndragt, det er kun i regnvejr den er god, I vådt vejr fortrækker jeg klart regnbukser og termojakke. Og nu er den totalt ubrugelig for nu skal flyverdragten findes frem 

Det er vel smag og behag og op til hver enkelt og det udelukker jo bestemt heller ikke at bruge regnbukser og termojakken   

Anmeld Citér

7. oktober 2017

Soonmom

Det er vel smag og behag og op til hver enkelt og det udelukker jo bestemt heller ikke at bruge regnbukser og termojakken   

En regndragt udelukker da regnbukser og termojakke idet det er en dragt ?

Og ja smag og behag er forskellig, men nu spurgte ts jo om erfaringer  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.