Tag i mod den hjælp i kan få. Det kan måske dreje som om et par gange hos talepædagog også det på plads.
Kan fortælle vi har kæmpet 2 år for at få børnehaven til at indse der var et problem. Ca to måneder inden sommerferien i år begynder de at snakke lm talepædagog fordi hun skal starte i skole til næste år. Jeg siger god for det og spørger hvornår hun starter op og får beskeden at nu skulle de jo lige være sommer. Derefter skal den talepædagogen fra kommunen ned og vurdere de børn som har et behov så en gang i efteråret var deres svar hvis ikke hun blev vurderet for god til talepædagog også måtte talen jo bare rette sig selv efterhånden.
Der blev jeg så godt nok sur når vi nu har brugt så lang tid og mangle ressourcer på det at hun måske kunne komme i gang. Jeg fandt en talepædagog selv og hun var der 3 gange hen over ca 1,5 mdr og vi fik øvelser som vi skulle lave. Efter 1,5 mdr er alt på plads.
Pædagogerne i børnehaven blev sure fordi vi nu selv havde gjort noget ved det i stedet for at vente på dem.
Så min pointe er lad dem hjælpe så ikke i senere hen skal kæmpe for at få hjælpen hvis nu det ikke bliver bedre af sig selv.
Anmeld
Citér