Har i haft en god dag? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.606 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. oktober 2009

Lise

Min har været mest god (altså ikke mere god end jeres, men mere god end den har været dårlig, hvis i forstår)  (Og, HOV, nu blev den endnu bedre - nu med smileys! Yeeehaaa)

Der har været babymesse i Øksnehallen idag. Som medlem af Børn i Byen kunne jeg med ledsager komme gratis ind, så jeg slæbte mand afsted, for at vi kunne se en slyngevugge live (har en ide om at den i samspil med en god vikle, kan gøre min næste barsel til en leg). Vi stod i en lang kø for at komme ind, og da det endelig lykkedes at komme op til billetdamen stod jeg og viftede med mit medlemskort og regnede med at dørene bare ville åbne sig for mig nu. Men nej - jeg skulle have medbragt et print af...noget... og det havde jeg ikke, så vi måtte hive 160 kr op af lommen for at få lov at komme ind. Grrrr, gad jo kun fordi det var gratis...  Nå, men jeg fandt slyngevuggen, og fandt den helt perfekt! Og så købte jeg den  Og en vikle som var dyr! (begge dele er bedsteforældre-spons ) Så nu er jeg klar til den baby. Lige nu synes jeg der er helt forfærdelig lang tid til marts, for jeg vil hænge den vugge op nu!!! Og Simons bamse har også været en tur i viklen

Nå, udover vuggen og viklen var der ikke noget sååhn at kigge på, så vi smuttede igen. Men det vi betalte for entreen sparede vi heldigvis i vugge/vikle plus lidt ekstra pga messerabat.

Siden havde vi besøg af Faster Lulu og fætter Rasmus. Sidstnævnte havde plaget for at komme og lege med Simon, og det måtte han naturligvis. Og så kørte vi Christian til mandehørme-fodbold-aften, og nu er jeg alene med Simon...

Hvordan har jeres dag været?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2009

ivfmarie

Håber du bliver glad for det nyindkøbte udstyr. Jeg var meget glad vor viklen til Malten - det er guld værd at have to hænder fri når der skal laves mad og trøstes en utålmodig storesøster(bror)!

Jeg har været på arbejde, og skal igen i morgen... så jeg har ikke oplevet det vilde. Jeg har hammer-nade-ondt i kroppen efter mit træ-fælder-anfald igår, så jeg har haft en lidt speciel gangart idag .

Fodbold, siger du... hvor? Er der fodbold i aften??

Anmeld

10. oktober 2009

Louise mortil4

Det lyder da som en delg dag i har haft

Vi har også haft en dejlig dag, startede med at stå op kl 10.15 (en deal med manden så han kan sove længei morgen) det er godt nok længe siden at jeg har kunnet sove så længe, man bliver helt høj af at sove så meget

Vi fik så spist lidt "morgen" mad og der efter pakket ungerne i deres flyverdragter og støvler også gik vi ud for at save træ,ungerne hyggede sig vældig med at fise rundt med deres trillebører og hjælpe medat køre træet ind, det har viså brugt resten af dagen på indtil kl 16.30, der skulle manden til at gøre klar til at skulle til 30 ¨års føsdag, så nu sidder jeg her hjemme, ungerne er puttet alle 4 ognyder resten af aftenen alene.

Anmeld

10. oktober 2009

Tikki

Hey - jeg var også på babymesse med en veninde - jeg købte en masse underligt småtteri til ungerne. Jeg var der i formiddags og der var ikke meget kø, så jeg var nok lige heldig så. Der var heller ikke mange mennesker. Fik du så også denne her fine pose med grød, en tandbørste osv i?

Nå men ellers har jeg bare hængt ud med ungerne, da jeg kom hjem derfra

Anmeld

10. oktober 2009

Tynen

Ihhh! Gad vide om jeg skulle prøve at investere i en vikle??!
Men for faen.. Jeg kan jo ikke engang finde ud af at bruge en slynge, så måske er det bare bedst at lade være.. Man skulle jo nødig have at nogen kom til skade.

Min dag har været ganske udemærket, tak.
Det mest sindsoprivende er nok at Stella har fået et legehus, men det bedste er nok at vi (JEG! Alene med 2 børn!) kom igennem dagen næsten uden gråd, børn på tværs og en stresset mor

Anmeld

10. oktober 2009

Lene76

Har haft en super dag......  har fået ordnet begge vores kældrerum, måtte hente bilen og køre en masse væk.... så nu mangler rengøring bare, er helt alene hjemme idag. Ungerne er med svigerforældrenen i sommerhus til i morgen og manden er ude og køre taxa så mor nyder roen

lyder til i andre osse har haft en dejlig dag. den der vugge Lise har du et link???

go aften pige nu vil jeg ind og se en tøsefilm uden afbrydelser

Lene

Anmeld

10. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Ihhh! Gad vide om jeg skulle prøve at investere i en vikle??!
Men for faen.. Jeg kan jo ikke engang finde ud af at bruge en slynge, så måske er det bare bedst at lade være.. Man skulle jo nødig have at nogen kom til skade.

Min dag har været ganske udemærket, tak.
Det mest sindsoprivende er nok at Stella har fået et legehus, men det bedste er nok at vi (JEG! Alene med 2 børn!) kom igennem dagen næsten uden gråd, børn på tværs og en stresset mor

Kan du ikke putte ham i en bæresele i stedet. Hvis det er sådan har jeg en du gerne må låne.

Jeg har haft en travl dag jeg er blevet færdig med at male køkken, Satan troede slet ikke mit køkken var så stort. Men så er det klar til mine forældre kommer i morgen med Niels og jeg GLÆDER mig til at se ham.

Så farmand har passet Anne og mor her har malet

Anmeld

10. oktober 2009

Nadi

ihh hvor hyggeligt et emne, og hvor dejligt at din dag har været mest god

Min dag har været lidt bæandet, men nok også mest god (tror jeg). Mine forældre kom til formiddag og hjalp med nogle ting her i huset, og jeg var ved at vride halsen om på min mor flere gange, som sædvanligt. Men det er hvad det er! Så fik jeg foræret en rigtig sød mini-jakke af en veninde, som bare er så fin  

Da Dennis kom hjem fra arbejde gik der ikke så lang tid før vores nye medlem af familien ankom, nemlig Molly (og her ville jeg så gerne have sat hunden ind, men den er væk).

Nu sidder vi alle tre i sofaen og ser fodbold, for Oliver vil jo ikke sove. Men så hygger vi istedet for

Anmeld

10. oktober 2009

Susan1978

JO tak Lise, vi har da haft en super dag.

JEg fik lov at sove længe og blev vækket da der var morgenmad på bordet. Nice

Ea fik legekammerater på besøg v 11 tiden, men hende den ene nåede ikke at være der så længe da hun savnede sin far rigtig meget, heldigvis var han ikke kørt hjem efter en time, men bare gået med jannik udenfor.. så hun kørte med hjem..  Den anden blev dog lige indtil kl. 15.

Jannik er til fødselsdag, så jeg inviterede mig selv og ungerne på pandekager med is hos mormor og morfar..  så kan det da ikke blive meget bedre hva.

nu er vi næsten lige kommet hjem og jeg har båret 2 sovende børn i seng.

Lise, jeg håber du blir super glad for din vikle, jeg ville for ingen ting i verden ha undværet min lækre limegrønne vikle - den har emil dælme brugt mange timer i.. både hos mor og far!

Anmeld

10. oktober 2009

Lise

Åhh, godmorgen  Skulle lige putte Simon, så lagde mig ind med ham ved 20-tden. Han mente han skulle sove i mn seng, og jeg orkede ikke en kamp, så det skulle han.. og nu er jeg så lige vågnet   Og dog - nu er det tredje gang jeg forsøger at svare, og hvor de to første svar er aner jeg ikke, så helt vågen er jeg nok ikke..

Jeanette - ja, posen. Den var bare fin da. Nu har vi to pakker risgrød, som kan holde sig til februar... dem skal vi nok blive glade ved  Min veninde fødte i tirsdags, så hun må overtage. Du var der i formddags, og der var ikke mange mennesker, siger du. Hvornår i formiddags spørger jeg så??? Vi kom 10:30, og mens v var der - ca 1-1½ time - blev der bare fyldt med flere og flere barnevogne. Måske fordi vi selv havde bragt klapvogn, at vi rigtig lagde mærke til det..

Lene - jo da jeg har. Here goes: http://www.sneglehuset.com/group.asp?group=5 Synes den er såååe fin, og vi tog den økologiske, så nu føler jeg også at jeg har været rigtig  flink mod babyen idag

Susan - jeg ER allerede super glad for viklen. Manden mente også at jeg sagtens kunne putte Simon deri, men det tvivler jeg nu på at han gider. Og hvis babyen heller ikke gider, så kan jeg jo altid bære bamse deri..  

Ellers dejligt at høre om jeres dag - i lyder alle glade. Det er skønt!

LIse - mest træt eller mest vågen, I døn't know!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.