Åhh, godmorgen
Skulle lige putte Simon, så lagde mig ind med ham ved 20-tden. Han mente han skulle sove i mn seng, og jeg orkede ikke en kamp, så det skulle han.. og nu er jeg så lige vågnet
Og dog - nu er det tredje gang jeg forsøger at svare, og hvor de to første svar er aner jeg ikke, så helt vågen er jeg nok ikke..
Jeanette - ja, posen. Den var bare fin da. Nu har vi to pakker risgrød, som kan holde sig til februar... dem skal vi nok blive glade ved
Min veninde fødte i tirsdags, så hun må overtage. Du var der i formddags, og der var ikke mange mennesker, siger du. Hvornår i formiddags spørger jeg så??? Vi kom 10:30, og mens v var der - ca 1-1½ time - blev der bare fyldt med flere og flere barnevogne. Måske fordi vi selv havde bragt klapvogn, at vi rigtig lagde mærke til det..
Lene - jo da jeg har. Here goes: http://www.sneglehuset.com/group.asp?group=5 Synes den er såååe fin, og vi tog den økologiske, så nu føler jeg også at jeg har været rigtig flink mod babyen idag 
Susan - jeg ER allerede super glad for viklen. Manden mente også at jeg sagtens kunne putte Simon deri, men det tvivler jeg nu på at han gider. Og hvis babyen heller ikke gider, så kan jeg jo altid bære bamse deri..
Ellers dejligt at høre om jeres dag - i lyder alle glade. Det er skønt!
LIse - mest træt eller mest vågen, I døn't know!
Anmeld