Ved simpelthen ikke hvor jeg skal begynde. Alting er så forvirrende.
Jeg oplevede for et par år siden en rigtig grim situation på min uddannelse ( manglede kun et år ca.), med nogle beskyldninger og uklarheder som virkelig ramte mig psykisk. Jeg blev efterfølgende sygemeldt og har gået til psykolog siden.
Begyndte så gradvist at få det bedre (fik aldrig en diagnose tror jeg eller en grund til hvorfor jeg endte/er endt hvor jeg er.) Ved ikke om det angst, en depression eller noget helt andet...
Søgte så ind på samme uddannelse for at give det endnu et forsøg, men måtte opgive pga. Jeg fik det så dårligt psykisk igen at hverdagende ikke kunne fungere. ( Endnu en sygemelding).
Jobcenter stod så klar for nogle måneder siden til at sætte mig igang med uddannelse, og valgte derfor at starte på noget helt andet, som på ingen måde kunne relatere til den uddannelse der mislykkedes for mig. Men bare det at komme igang og være social fik det hele til at gå i hårdknude (kunne slet ikke fungere sammen med de andre i klassen, og de var ellers søde nok ved min fornuft jo godt.) Efter 14 dage på denne uddannelse har jeg indset at det fungere slet ikke, jeg græder og kan slet ikke være i min egen krop... vil ikke stå op om morgene og kan slet ikke snakke med nogle. (Skal også siges at begge uddannelser ligger på samme matrikel, og i samme bygninger, ved ikke om det også har en medvirkning til det er så hårdt at komme derud.)
Ser ikke min familie ( der har altid været et forventningspres hjemmefra) og øsnker alle mennesker langt væk fra mig. Jeg har det så svært med at skulle hente vores børn for hvad nu hvis der er noget som pædagogerne skal snakke med mig om...
Min mand mener jeg skal droppe at få en uddannelse pt og gå til lægen igen, men jeg ved slet ikke hvad jeg så evt skal sige til min læge? Og har jo gået til psykolog og fik det også bedre, så hvad kan han ellers gøre ?
Jeg går pt. Og søger en masse jobs, (kæmpe udfordring bare at skulle gå ind og aflevere en ansøgning) men lad os være ærlige... hvem vil have en på 25 uden uddannelse ?
Har simpelthen fejlet på alle tænkelige måneder i mit liv føler jeg, og KAN simpelthen ikke gøre det rigtige... og hvordan fortæller man lige sine forældre at man har fejlet på en uddannelse IGEN?
Har mareridt hver nat for tiden og føler mig besat af tankemylder og uro. Kan ikke leve sådan her, er så ked af at vågne til en ny dag hver dag, kun mine børn holder mig oppe og nogenlunde "normal".
Undskyld det blev så indviklet, men har simpelthen ikke nogle at snakke med mere og er også bange for min mand bliver træt af at hører på mig...