Alt for korte lure (5 mrdr)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2017

RL2017

Det lyder også præcis som min datter. Hun har dog altid spist godt. Hun er nu syv måneder, og lure på 30 minutter er bare det hun tager. Hun kan godt gabe og gnide øjne lidt tid efter hun vågner, men hun er egentlig frisk nok.

Beklager at jeg ikke kan give mere opmuntring, men min redning har mest være at acceptere, at sådan er det. På den måde undgår man meget frustration og kan nyde sin lille baby mest muligt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2017

Drwhosaidthat

Sådan sov min datter fra hun var 2 uger til hun var 14 mdr. Jeg accepterede det bare. 

Det er en gruppe på Facebook der hedder 30-minutters børn. Der kan man søge råd og få opbakning 

Anmeld Citér

28. september 2017

RL2017

I øvrigt super flot hvis han sover fra 19 til 7 med kun en opvågning. Så får han jo også gode 14 timer i døgnet, og det er bestemt nok i den alder. Nyd at I har jeres aften for jeg selv

Anmeld Citér

29. september 2017

Hekate

Tak for jeres svar

Efter jeg havde skrevet i går tog han faktisk to lure på hver 60 minutter, det var sgu rart.

Det er godt at høre, at jeg ikke er den eneste, der har det "problem", at han sover i kort tid. Han har nærmest gjort det fra dag 1 - der var det bare mange 45-minutters lure og i starten synes han faktisk at trives fint med korte lure.

Han har haft gode perioder med lurene efter det og jeg tror, at det er en fase, han er i nu. Det er f.eks. tydeligt at se, at han har meget svært ved at falde i søvn, hvis vi har været f.eks. til yoga. Så kan han godt ligge i mindst 45 minutter, hvor han bare kigger og skal have en hånd på brystet... tænker, det er ligesom når man selv har svært ved at sove, hvis man har oplevet noget stort. For min søn er alt så bare stort... selv hans nye, farvestrålende, raslende legetøjsugle.

Og ja, han sover heldigvis godt om natten, fra 19 til 07. Han vågner da og spiser hver 2.-3. time, men falder (som regel) selv i søvn igen. Så han indhenter jo nok dagens tabte søvn om natten - og det er virkelig skønt, at han sover fra omkring 19-20. Så har jeg altid et par timer der om aftenen, som man kan se frem til i løbet af dagen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.